میلان برای جذب آزمون با ناپولی وارد رقابت شد/ وجود یک مانع برای انتقال سردار به سن‌پائولو

ساعت 18:06 جمعه ۹ خرداد ۱۳۹۹

یک منبع ایتالیایی مدعی شده است که باشگاه میلان قصد دارد برای خرید مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت با ناپولی رقابت کند.

aa

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت کالچو مرکاتوی ایتالیا نوشته است که باشگاه میلان هم به جمع مشتریان سردار آزمون اضافه شده، اما تلاش این باشگاه برای خرید مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت تنها در حد یک مکالمه کوتاه میان مدیربرنامه‌های او فالی رمضانی و مسئولان حوزه نقل‌وانتقالات روسونری بوده است.

در این تماس، نمایندگان باشگاه میلان از رمضانی درباره وضعیت فعلی آزمون سؤالاتی پرسیده‌اند و در هفته‌های آتی مشخص خواهد شد که آیا این مکالمه منجر به مذاکراتی جدی برای انتقال آزمون به سن‌سیرو خواهد شد یا نه.

عاملی که به نظر می‌رسد در ترغیب شدن باشگاه میلان برای جذب سردار آزمون تأثیرگذار بوده است، رابطه خوب رمضانی با رالف رانگنیک، گزینه اصلی هدایت قرمزومشکی‌پوشان شهر میلان است. با این وجود همچنان ناپولی پیشتاز کورس تیم‌های ایتالیایی برای خرید آزمون است.

 

به نظر می‌رسد که آزمون پس از هشت سال بازی در روسیه قصد دارد در یکی دیگر از لیگ‌های اروپایی تجربه کسب کند. او در یکی از مصاحبه‌های اخیر خود نیز اعلام کرد که از تمایل ناپولی برای جذبش مطلع است. در همین حال مسئولان باشگاه زنیت هم تأکید کرده‌اند که قصد ندارند آزمون را از دست بدهند، چون که او یکی از مهره‌های کلیدی در اجرای پروژه این باشگاه است. مذاکره کردن با زنیت برای مشتریان آزمون کار ساده‌ای نخواهد بود. گویا این باشگاه روس به تمام مشتریان بازیکن ایرانی خود اطلاع داده است که به پیشنهادهایی کمتر از 30 میلیون یورو توجه نخواهد کرد.

ناپولی اطمینان دارد که می‌تواند سرداز آزمون را جذب کند، اما مشکل این تیم پر بودن سهمیه بازیکنان غیراروپایی ترکیبش است هرچند در صورتی که شایعه جدایی ایروینگ لوسانو صحت داشته باشد و بازیکن مکزیکی سابق آیندهوون به پیشنهاد مشتریان انگلیسی‌اش پاسخ مثبت دهد، راه برای ورود آزمون به تیم تحت هدایت جنارو گتوسو باز می‌شود.

انتهای پیام/

aa

کلید واژه