بررسی بسته اصلاحی نقل و انتقالات فیفا

ساعت 08:34 سه شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹

نشست بررسی بسته اصلاحی نقل و انتقالات فیفا پیرامون فعال سازی اتاق تهاتر و شناسنامه الکترونیک فوتبالی امروز با حضور دبیرکل و مسئولین کمیته های مربوطه در فدراسیون فوتبال برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران و به نقل از  سایت رسمی فدراسیون فوتبال در ابتدای این نشست پس از تشریح مکاتبات و دستورالعمل های فیفا در خصوص اهمیت فعالیت سامانه شناسنامه الکترونیک همچنین اتاق تهاتر ، دبیرکل فدراسیون فوتبال ضمن تاکید بر ضرورت توجه جدی به این موضوع اظهار داشت:فدراسیون فوتبال باید مرجع کلیه اطلاعات مرتبط با عوامل فعال در این حوزه باشد.

مهدی محمد نبی همچنین گفت:لازم است در مسیر اجرای این پروژه از نخبگان فعال در فدراسیون و سازمان لیگ استفاده کنیم و با ترسیم چارت و نقشه راه مشخص با همکاری واحد های فناوری اطلاعات فدراسیون و سازمان لیگ همینطور کمیته عضوگیری ، دپارتمان بين الملل، كميته وضعيت بازيكنان به همراه هيات هاى فوتبال و باشگاهها کار را به نتیجه برسانیم. بسته اصلاحی مد نظر فیفا با تکیه بر اهمیت دو موضوع اتاق تهاتر و شناسنامه الکترونیک عوامل فوتبال در واقع نقشه راهی است که به رشد و توسعه فوتبال در کشور کمک می کند. ظرفیت اجرای این پروژه در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ وجود دارد و تنها لازم است با تعامل و پیگیری مستمر این کار را به نتیجه نهایی برسانیم.

در ادامه این نشست پس از تبادل نظر و ارائه گزارش های مربوطه در خصوص فعالیت های صورت گرفته در این حوزه دبیرکل فدراسیون فوتبال بر ضرورت برگزاری جلسات مستمر به منظور بررسی پیشرفت کار و تشریح همچنین تقسیم وظایف حوزه های مرتبط تا حصول نتیجه نهایی در کوتاه ترین زمان ممکن تاکید کرد.