هفته بیست و یکم لیگ برتر با نام لاله های فوتبال برگزار می شود

ساعت 10:39 دو شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸

مسابقات هفته بیست و یکم لیگ برتر فصل 99-98 به نام لاله های فوتبال( یادواره شهید رضایی مجد، گرامیداشت شهدای چوار و شهیدان جامعه فوتبال) برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران، مسابقات هفته بیست و یکم لیگ برتر به جهت گرامیداشت و ارج نهادن به مقام شهدای  جامعه فوتبال با نام لاله های فوتبال( یادواره شهید رضایی مجد، گرامیداشت شهدای چوار و شهیدان جامعه فوتبال) برگزار می شود.
در این هفته قرار است در ورزشگاه های سراسر کشور ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدای فوتبال از خانواده شهدای فوتبالیست هر استان پیش از مسابقات تجلیل به عمل بیاید.
در ورزشگاه آزادی روز پنجشنبه 8 اسفند پیش از مسابقه پرسپولیس و شهر خودرو مشهد نیز یاد و خاطره شهید رضایی مجد کاپیتان تیم ملی جوانان و شهدای چوار گرامی داشته می شود.
شهید مهدی رضایی مجد کاپیتان تیم ملی جوانان در دهم اسفندماه سال ۶۵ در عملیات کربلای پنج در شلمچه به شهادت رسید. همچنین؛  در ۲۳ بهمن ماه سال ۱۳۶۵ هواپیماهای رژیم بعثی، مسابقه فوتبال بین تیم های "منتخب چوار" و "منتخب جوانان ایلام" را در شهر چوار بمباران نمودند که در این فاجعه تاریخی ۹ بازیکن فوتبال، یک داور و پنج تماشاگر به شهادت رسیده و ده ها نفر به درجه جانبازی نائل شدند.