مهاجری: امیدوارم شادی را به مردم قائمشهر برگردانیم

ساعت 22:03 پنج شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت‌: امیدوارم فردا با تلاش و همدلی بتوانیم شادی را به مردم قائمشهر برگردانیم.

aa

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قائمشهر، محمدرضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پارس جنوبی جم در هفته بیستم لیگ برتر گفت: این بازی حساسیت خاص خودش را دارد و تمام تلاش مجموعه این بوده که مقداری از بار باخت‌های دو هفته قبل کم کنیم. بچه‌ها تمرینات خوبی انجام دادند و امیدوارم فردا با تلاش و همدلی بتوانیم شادی را به مردم این شهر برگردانیم. قطعا اینطور نیست که فکر کنید بچه‌ها ناراحت نیستند، همه ما و بچه‌ها ناراحتیم.

وی افزود: تلاش می‌کنیم به مسیر گذشته برگردیم. یکسری مشکلات داشتیم که نمی‌خواهم به گذشته بازگردم، ولی کم کم به شرایط ایده‌آل نزدیک می‌شویم. تمرینات خوبی در هفته گذشته انجام دادیم و امیدوارم دل هوادارانی که در دو هفته گذشته مدیون آنها شدیم را شاد کنیم. واقعا آنها از ما حمایت کردند و باید تمرکزمان را بیشتر کنیم تا بتوانیم نتایج بهتری را  رقم بزنیم.

سرمربی نساجی در مورد تیم پارس جنوبی تصریح کرد: پارس تیم شایسته‌ای است، چه قبلاً که کمالوند در این تیم بود و چه الان که افاضلی این تیم را در اختیار گرفته است. در هفته‌های اخیر هم نتایج خوبی گرفته‌اند. پارس بازیکنان با تجربه و جوان خوبی دارد ولی با تمام احترامی که برای افاضلی قائلم، باید فردا با تمام وجود و تک تک سلول‌های‌مان بجنگیم و با برد از زمین خارج شویم.

مهاجری در واکنش به سوالی در مورد دلایل شکست نساجی در دو هفته گذشته عنوان کرد: الان اگر بخواهیم دوباره به این قضیه ورود کنیم درست نیست. باید تمرکزمان را روی بازی فردا بگذاریم. می‌دانیم اشتباهاتی بوده و کسی هم نمی‌خواهد از زیر بار مسئولیت شانه خالی کند. همه ما باید تلاش بیشتری می‌کردیم تا این نتایج رقم نخورد ولی بالاخره اتفاقی است که افتاده و مهم این است که دوباره بتوانیم به روزهای خوب‌مان بازگردیم. قطعا اشکالاتی از جانب همه بوده و اگر این اشتباهات نبود این نتایج رقم نمی‌خورد. شاید هم یک جاهایی داوری می‌توانست دقیق‌تر باشد. در بازی خانگی اگر آن پنالتی ما گل می‌شد احتمال داشت نتیجه تغییر کند، در بازی با شاهین بوشهر گل دوم جای بحث دارد. اینها همه وجود دارد اما ما هم قطعا اشکالاتی در کارمان داشته‌ایم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود بازی با پارس جنوبی آخرین فرصت او برای نتیجه‌گیری در نساجی است، عنوان کرد: در این مورد ما اجازه نداریم ورود کنیم، من فقط به بازی فردا فکر می‌کنم. زیاد من مهم نیستم و بحث، بحث نتیجه‌گیری نساجی است و امیدوارم فردا این اتفاق بیفتد.

سرمربی نساجی درباره جو خوب هواداران در ورزشگاه وطنی قائمشهر نیز گفت: من همیشه گفته‌ام اگر حسی برای کار مانده باشد، حسی است که تماشاگران به ما داده‌اند. قائمشهر تماشاگران بی‌نظیری دارد. همه اینها می‌طلبد که تیم جایگاه بهتری داشته باشد و به خواسته هواداران برسد.

ادامه دارد...

aa

کلید واژه