کونته: ناپولی آمده بود یک بازی کاملاً دفاعی انجام دهد/ دربی دلامادونینا انرژی زیادی از ما گرفت

ساعت 22:02 پنج شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸

سرمربی تیم فوتبال اینتر معتقد است تیمش شایسته این بود که در تقابل با ناپولی حداقل به نتیجه تساوی دست یابد.

aa

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتونیو کونته که تیمش پس از ارائه یک بازی خوب در دربی دلامادونینا و برتری 4 بر 2 مقابل میلان، شب گذشته (یکشنبه) در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا مقابل میهمان خود، ناپولی تن به شکست یک بر صفر داد، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «رای اسپورت» ایتالیا گفت: ناپولی اینجا آمده بود تا یک بازی کاملاً دفاعی را انجام دهد، به طوری که دریس مرتنس یارگیری نفر به نفری با مارسلو بروزوویچ داشت و تمامی فضاها به روی بازیکنان ما بسته بود.

وی افزود: در برخی موارد ما باید توپ را سریع‌تر به حرکت در می‌‌آوردیم و به دنبال خلق موقعیت‌های تک به تک بودیم که در این مورد می‌توانستیم بهتر کار کنیم. به هر حال به ناپولی بابت این برد تبریک می‌گویم چون استراتژی آنها جواب داد و به پیروزی رسیدند.

سرمربی اینتر صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: دربی دلامادونینا انرژی زیادی از ما به لحاظ فیزیکی و به خصوص به لحاظ روانی گرفت. نسبت به بازی یکشنبه، پنج تغییر در ترکیب تیم ایجاد کردم تا با انرژی بیشتری بازی کنیم اما ناپولی که این فصل تیم‌هایی همچون یوونتوس، لاتزیو و لیورپول را شکست داده، در این بازی باکیفیت ظاهر شد. پس از بازی یوونتوس و ناپولی گفتم که ناپولی تأثیرگذارترین ترکیب را در سری A دارد.

کونته همچنین در پاسخ به این پرسش که «چرا اینتر در این بازی به راحتی خنثی شد، این در حالی است که در دربی موفق شدید بازی 2 بر صفر باخته را با برد 4 بر 2 عوض کنید؟»، یادآورد شد: میلان بازی هجومی‌تر از خود در آن بازی ارائه کرد و فضای بیشتری در اختیار ما بود اما در این دیدار ناپولی فضایی در اختیار ما قرار نداد و بازی خیلی تاکتیکی ارائه کرد.

وی تصریح کرد: جنارو گتوسو هوشمندانه تیمش را در زمین خودش نگه داشت و منتظر ترتیب ضدحملات بود. ما هم موقعیت‌هایی داشتیم و به نظرم اگر نتیجه تساوی می‌شد، ناعادلانه نبود. وقتی مقابل تیمی دفاعی همچون ناپولی قرار می‌گیرید، باید توپ را سریع‌تر به گردش در بیاورید و فضاسازی کنید. ناپولی اما با آرامش کار خود را کرد.

سرمربی اینتر در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: ما در آغاز ماجراجویی‌مان هستیم و اگر برخی فکر می‌کنند که ما هم‌سطح تیم‌هایی هستیم که سال‌ها در سطح بالایی هستند، به نظرم اشتباه می‌کنند و باید بگویم ما فاصله زیادی با این تیم‌ها داریم و باید از این شکست‌ها برای پیشرفت استفاده کنیم.

کونته که برای دومین بازی متوالی کریستین اریکسن را به عنوان بازیکن ذخیره به میدان فرستاد، در این باره یادآور شد: اریکسن قطعاً بازیکن باکیفیتی است اما او نیاز به زمان دارد تا به فوتبال پرفشار عادت کند، چون در 6 ماه گذشته خیلی بازی نکرده است.

اینتر در تاریخ 15 اسفند در بازی برگشت از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا در ورزشگاه سن‌پائولو به مصاف ناپولی خواهد رفت، این در حالی است که بازی بعدی آنها در سری A، یکشنبه شب مقابل لاتزیو خواهد بود.

انتهای پیام/

aa

کلید واژه