مربی پارس جنوبی: سایپا بازیکنان جوان و با تجربه ای دارد

ساعت 12:05 پنج شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸

مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت:سایپا از تیم‌های خوب و قابل اطمینان است و بازی‌های خوبی هم ارائه کرده و بازیکنان تیم جوان و باتجربه‌ای دارد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، هومن افاضلی سرمربی تیم پارس جنوبی در نشست خبری حاضر نشد و حمیدرضا عبدالهیان دستیارش را به نشست فرستاد که این مربی در نشست خبری، اظهار داشت:به خاطر غیبت آقای افاضلی عذرخواهی می‌کنم اما با توجه به شرایطی که تیم ما داشت مجبور بود کنار تیم باشد و به امور تیم رسیدگی کند. در ضمن درگذشت نادر باقری هم باز تسلیت می‌گویم. سایپا از تیم‌های خوب و قابل اطمینان است و بازی‌ةای خوبی هم ارائه کرده و بازیکنان تیم جوان و باتجربه‌ای دارد. نوع فوتبال این تیم را می‌شناسیم و برای انجام یک بازی پایاپای به میدان خواهیم رفت.

وی تصریح کرد: تیم ما یک سری مشکلات اداری دارد که به استان بوشهر برمی‌گردد. ما سعی کردیم بدن بازیکنان را آماده نگه داریم و از نظر تاکتیکی پیشرفت‌مان کم بوده زیرا وقتی بازیکنان از نظر روحی روانی آماده نیستند انجام کارهای تاکتیکی سخت می‌شود و نصف تاکتیک به روح و روان بازیکنان برمی‌گردد. در بازیکنان عدم اعتماد به وجود آمده است. واقعیت آن است که در یکی دو جلسه هم نتوانستیم تمرین کنیم و فیلم روزهایی که تمرین نکرده‌ایم هم موجود است. بازیکنان نگران آینده هستند و هواداران تیم پارس جنوبی هم نگران شرایط تیم محبوب‌شان. با صحبت‌هایی که افاضلی با بازیکنان کرد یک تمرین مختصری دیروز انجام دادیم و امروز هم تمرین کردیم و منتظریم تا ببینیم مدیرکل ورزش و جوانان استان چه کمکی به تیم می‌کند.

عبدالهیان در مورد اینکه باشگاه‌های ایران خودرو و سایپا حمایت می‌شود اما باشگاه‌های نفتی مورد حمایت قرار نمی‌گیرند، گفت: مجلس قانونی گذاشته تا در ورزش حرفه‌ای سرمایه‌گذاری انجام نشود. بله بسیاری از تیم‌ها مورد حمایت قرار می‌گیرند. وزارت نفت هم امسال با وجود همه مشکلاتی که داشت تصمیم گرفت به سه تیم نفتی کمک کند که به دو تیم نفتی کمک شده است و به تیم پارس جنوبی جم هم کمک کرده‌اند اما این پول وارد استان بوشهر شده ولی به باشگاه نرسیده است. این مسئله شائبه‌هایی به وجود آورده و امیدوارم هر چه زودتر پول به باشگاه برسد.

مربی پارس جنوبی در مورد اینکه شما بیانیه دادید که مقابل سایپا حاضر نمی‌شوید ولی امروز می‌گویید در این بازی به میدان می‌روید، اظهار داشت: این تصمیمی بود که به خاطر هواداران فوتبال جم گرفته شد تا مسئولان به فکر تیم باشند اما سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هم از باشگاه‌ها و سرمربیان می‌خواهند که همکاری لازم را انجام دهند و بازی‌ها برگزار شود. سال قبل هم این تجربه را داشتیم اما سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هماهنگی‌های لازم را انجام دادند تا بازی‌ها برگزار شود. بهتر است فدراسیون فوتبال منافع بازیکنان و کادر فنی را هم در نظر بگیرد.

وی در مورد اینکه با توجه به انجام نشدن تمرین وضعیت بدنی بازیکنان‌تان چگونه است، گفت: بازیکنان ما وقتی نیم فصل را به طور جدی شروع کردیم آماده نبودند و مجبور شدیم سیکل هفتگی بدنسازی داشته باشیم و بازی به بازی پیش برویم و در هر بازی، بازیکنان را به پیک برسانیم. تلاش کرده‌ایم بازیکنان آماده باشند. بازیکنان ما خوب و باهوش هستند و بیشتر از هر چیزی فوتبال برای ما اهمیت دارد.

عبدالهیان در مورد حضور مدیر رسانه‌ای سایپا در تمرینات این تیم و حواشی ایجاد شده گفت:‌ این کارها خیلی وقت است که دیگر ارزش فنی ندارد. کار درستی از نظر عرف، شرع و اخلاق نیست. آن هم از باشگاهی مثل سایپا که یکی از باشگاه‌های اخلاق مدار است. صادقی خودش از بازیکنان بزرگ ایران بوده و تمام عمرش را در سایپا حضور داشته و همواره به خاطر اخلاق نیکش زبانزد بوده است. همانطور که ایشان گفته‌اند ما هم بعد از بازی در مورد این مسائل صحبت خواهیم کرد.