صادقی: بازی سختی با پارس جنوبی داریم

ساعت 11:19 پنج شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸

سرمربی تیم سایپا گفت: بازی سختی با پارس جنوبی داریم، آنها بازیکنان خوب و باتجربه‌ای دارند اما ما می‌خواهیم سه امتیاز را بگیریم و برای این تلاش خواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از بازی با پارس جنوبی، اظهار داشت: این بازی برای ما خیلی مهم است، ما روند خوبی را طی کرده‌ایم و می‌خواهیم این روند رو به رشد را حفظ کنیم. پارس جنوبی خوب بازی می‌کند و چند هفته اخیر هم بازی‌های این تیم را دیده‌ام که روی زمین خیلی خوب بازی می‌کنند. بازی سختی با این تیم داریم، آنها بازیکنان خوب و باتجربه‌ای دارند اما ما می‌خواهیم سه امتیاز را بگیریم و برای این تلاش خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه پارس جنوبی در بیانیه‌ای مدعی شده فردا مقابل شما بازی نخواهد کرد و حتی تمرین هم نداشته‌اند، گفت: بعد از بازی به طور مفصل در مورد این اتفاقات صحبت می‌کنم.

صادقی در مورد اینکه شب گذشته فیلمی منتشر شد که مدیر رسانه‌ای شما در اردوی تیم پارس جنوبی حضور داشته، عنوان کرد: انشاءالله بعد از بازی در مورد همه این مسائل به طور مفصل صحبت خواهم کرد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد اینکه مصدوم و محروم دارند یا نه گفت: هیچ‌کدام از بازیکنان ما مصدوم و محروم نیستند.

وی در مورد اینکه ظاهراً اسکوچیچ قرار است سرمربی تیم ملی شود و به نظر شما مربی تیم ملی ایرانی باشد بهتر است یا خارجی اظهار داشت: در این مورد فدراسیون باید تصمیم بگیرد  آنها همه جوانب را بررسی می‌کنند و تصمیم‌گیری خواهند کرد، من در فدراسیون پستی ندارم و مسؤولان فدراسیون جزئیات را به خوبی بررسی می‌کنند من فقط امیدوارم که بهترین تصمیم برای تیم ملی گرفته شود. ما دو دوره در جام جهانی به طور پیوسته حضور داشته‌ایم هر چند نتایج خوبی نگرفته‌ایم اما مردم از حضور در جام جهانی و بازی با تیم‌های بزرگ خوشحال می‌شوند و حیف است که نتوانیم این بار به جام‌جهانی برویم.

صادقی درباره دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس که امروز برگزار می‌شود و اینکه خودش طرفدار کدام تیم است، اظهار داشت: امیدوارم بازی خوبی شود و هر تیم که شایسته است به پیروزی برسد، 20 سال است که من در سایپا حضور دارم و فقط سایپایی هستم.