حمیداوی: خط قرمز ما عزت ایران اسلامی است

ساعت 01:17 جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

مالک باشگاه شهر خودرو خراسان به تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا در گرفتن حق میزبانی نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان واکنش نشان داد.

aa

به گزارش خبرگزای تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی شهر خودرو خراسان، فرهاد حمیداوی گفت: متاسفانه امروز شاهد این هستیم که دشمنان ایران اسلامی مرزهای دشمنی را از اقتصاد و فرهنگ فراتر بُرده و وارد ورزش پرطرفدار فوتبال کرده و از هر اقدامی علیه کشور عزیزمان فروگذاری نمی‌کنند.

مالک باشگاه شهر خودرو خراسان افزود: به عنوان نماینده‌ای از فوتبال شرق ایران که برای نخستین‌بار به مسابقات آسیایی راه پیدا کردیم صراحتاً عرض می‌کنم که خط قرمز ما عزت ایران اسلامی است. در حالی  که مملکت‌مان در امنیت کامل است حاضر به میزبانی بازی‌های خود در هیچ جایی غیر از خاک وطن نیستیم. باشگاه شهر خودرو خراسان بر این تصمیم خود مصمم است و آبرو و عزت ایران اسلامی را فدای چند بازی آسیایی نخواهد کرد.

وی تاکید کرد: در قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا کشورهای عربی منطقه از حضور در کشور عزیزمان و خصوصا مشهدالرضا ابراز شادمانی می‌کردند و ای‌ کاش کنفدراسیون فوتبال آسیا تحت‌تاثیر جوسازی‌های دشمنان ما قرار نگیرد.

 

انتهای پیام/

aa

کلید واژه