انصاری‌فرد: اجازه نمی‌دهیم به میزبانی نمایندگان ایران خدشه وارد شود

ساعت 01:17 جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ایران امن‌ترین کشور در خاورمیانه و غرب آسیا است و اجازه نمی‌دهیم به میزبانی تیم‌های ایرانی در آسیا خدشه وارد شود.

aa

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از باشگاه پرسپولیس، محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به شایعه گرفتن امتیاز میزبانی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: ایران تاکنون با امنیت کامل از تیم‌های دیگر در لیگ قهرمانان آسیا میزبانی کرده و برگزاری باشکوه فینال لیگ قهرمانان آسیا که با همکاری همه مسئولان انجام شد و تحسین AFC در مراسم اخیر قرعه‌کشی لیگ قهرمانان را به همراه داشت  شاهدی بر این مدعاست. به هیچ‌وجه نه کوتاه خواهیم آمد و نه اجازه می‌دهیم که به میزبانی تیم‌های ایرانی خدشه وارد کنند.

وی ادامه داد: نمی‌دانم جوسازی برخی در کویت تا چه حد صحت دارد ولی اگر صحت داشته باشد و ما کوتاه بیاییم و آنها بگویند در ایران بازی نمی‌کنیم اشتباه بزرگی است. یک روز مقابل عربستانی‌ها کوتاه آمدیم و الان هم اگر در قبال بازی استقلال کوتاه بیاییم، فردا این موضوع گریبان پرسپولیس و تیم‌های دیگر را هم می‌گیرد. باید جلوی این موضوع بایستیم و اجازه ندهیم که کشورهای دیگر از طریق فوتبال و به بهانه‌های واهی امنیت کشور را زیر سوال ببرند.

انصاری فرد تاکید کرد: در خاورمیانه و غرب آسیا هیچ جا امن‌تر از ایران نیست. وزیر ورزش هم تضامین لازم را به AFC اعلام کرده و ما هم در باشگاه پرسپولیس پیش‌بینی‌های لازم را انجام داده‌ایم. قویا باید جلوی این مسائل ایستاد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس در همان سالی که به فینال آسیا رفت متاسفانه بازی‌های زیادی را در کشور ثالث انجام داد. بازیکنان تیم خسته شدند و چند بازی در مراحل حذفی در کشورهای دیگر انجام شد و تیم از حمایت هواداران خود محروم شد. پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیاست و امنیت کامل در ایران برقرار است و باید جلوی شیطنت‌ها ایستادگی کرد و هشیار بود.  

وی در پایان گفت: این حق تیم‌های ایرانی است که از حضور تماشاگرانشان بهره ببرند. این راهی است برای تضعیف فوتبال ایران و جریانات سیاسی در آن دخیل است ‌اما فکر می‌کنم بهتر است AFC به سابقه خوب ایران در برگزاری بازی‌های بین‌المللی نگاه کند و در برابر هرگونه جوسازی و ادعاها و درخواست های غیرواقعی بایستد.

 

انتهای پیام/ 

aa

کلید واژه