فدراسیون فوتبال: برای میزبانی از حریفان لیگ قهرمانان آسیا آمادگی کامل داریم/ وزیر ورزش تضامین کتبی را به AFC ارائه کرده است

ساعت 01:17 جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

سخنگوی فدراسیون فوتبال از ارائه تضامین لازم به کنفدراسیون فوتبال آسیا توسط وزیر ورزش و جوانان، برای میزبانی از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.

aa

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیر مهدی علوی سخنگوی این فدراسیون درباره موضوع میزبانی نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا از حریفان اظهار داشت: ایران آمادگی میزبانی از حریفان را به‌طور کامل دارد و در سال‌های گذشته، این موضوع به کرّات اثبات شده است. برگزاری بی‌نقص و به یادماندنی فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال گذشته در تهران و در حضور جمع زیادی از مدیران ارشد بین‌المللی، از مصداق‌های این موضوع است.

وی ادامه داد: در این ارتباط، وزیر محترم ورزش و جوانان به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران، به‌صورت کتبی تضامین امنیتی لازم درباره میزبانی را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه کرده است. شایسته است کنفدراسیون فوتبال آسیا با عنایت به موضوع آمادگی همیشگی ایران در بحث میزبانی از تیم‌های خارجی، در برابر هرگونه مطالب غیرواقع در این خصوص بایستد.

انتهای پیام/

aa

کلید واژه