پیروزی تراکتورسازی مقابل پیکان

ساعت 08:26 یک شنبه ۸ دی ۱۳۹۸

دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال بین تیم‌های فوتبال تراکتور سازی تبریز و پیکان تهران با پیروزی سه بر دو سرخپوشان تبریزی به اتمام رسید.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، دیدار تیم های فوتبال تراکتورسازی و پیکان تهران از هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر در حالی از ساعت ۱۵ روز شنبه در ورزشگاه شهدای شهرقدس برگزار شد که با پیروزی سه بر دو به سود سرخپوشان تبریزی به اتمام رسید.

جلال الدین علیمحمدی (۵۲- پنالتی) و شهریار مغانلو (۷۸) برای پیکان و ساسان انصاری (۵۳) و مسعود شجاعی (۶۲، ۸۸-پنالتی) برای تراکتورسازی گلزنی کردند.

تراکتورسازی در حالی موفق به کسب سه امتیاز این بازی شد که اشکان دژاگه هافبک ملی پوش این تیم در دقیقه ۷۸ نتوانست تراکتور را صاحب سومین گل کند و پنالتی خود را به بیرون زد.

تراکتورسازی با ۳۰ امتیاز از ۱۶ بازی در رده سوم جدول قرار گرفت. همچنین شاگردان حسین فرکی در پیکان نیز ۱۳ امتیازی شدند تا فاصله چندانی با انتهای جدول نداشته باشند.

این چهارمین پیروزی تیم فوتبال تراکتورسازی  با هدایت ساکت الهامی مربی ایرانی خود است که جانشین مصطفی دنیزلی سرمربی ترکیه ای سرخپوشان شده است.