مهاجری: بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم

ساعت 14:44 پنج شنبه ۵ دی ۱۳۹۸

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت:. مقابل پرسپولیس با تمام داشته‌هایت هم بازی کنی، باز هم کار سخت است.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، رضا مهاجری در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: خوشحالم بار دیگر در خدمت شما هستیم. قبل از بحث در مورد مسایل فنی باید از استاندار مازندران تشکر کنم که به این تیم سامان دادند. از صنیعی فر که نساجی را در شرایط خوب تحویل نگرفت، تشکر کنم. او نزد مردم قائمشهر جایگاه ویژه دارد. حدادیان هم مالک ۱۰۰ درصدی شد. مالک ۶۰ و ۴۰ درصدی آزار دهنده شده بود. شهردار قائمشهر هم وسیله ایاب و ذهاب برایمان تدارک دید.

وی افزود: در قائمشهر حلقه اتحاد مثمرثمرتر شود. پرسپولیس نتایج خوبی گرفته و کارمان سخت است. رضا مهاجری سرمربی نساجی مازندران در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل پرسپولیس در چارچوب بازی معوقه هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: از استاندار مازندران تشکر می‌کنم که برای سر و سامان دادن به نساجی کمک کردند و با جلساتی که برگزار کردند، توانستند تیم را همراهی کنند. از آقای صنیعی‌فر که تیم را به لیگ برتر برد تشکر می‌کنم. ایشان جایگاه بسیار بزرگی در نساجی دارند و هواداران او را فراموش نمی‌کنند. آقای حدادیان هم در مسئولیتی جدیدی که دارند امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشند و برای باشگاه موفقیت حاصل کند. مسئولان، مردم و تیم دارند به هماهنگی خوبی می‌رسند و امیدوارم این اتحاد هر روز محکم‌تر بشود.

او درباره پرسپولیس گفت: پرسپولیس با نتایجی که به دست آورده کار ما را سخت کرده است. چند بازیکن با تیم ما فسخ کرده‌اند و چند بازیکن در کنار تیم ملی هستند و برای اینکه لیست ۱۸ نفره ما پر شود، از دو بازیکن امیدمان استفاده کنیم. ما اگر با تمام نفرات هم آماده باشیم، مقابل پرسپولیس کار سختی داریم. حس خوبی بازیکنان ما دارند، باعث می‌شود برای این بازی امیدوار باشیم. بازیکنان و باتجربه‌ها انگیزه و روحیه خوبی دارند و با تمام توان می‌توانیم یک روز خوب برای خود به ارمغان بیاوریم. هر نتیجه‌ای که در این بازی به دست آید هیچ چیزی از ارزش‌های کم نمی‌کند.

مهاجری افزود: ما به لحاظ کیفیت فوتبالی، نمایش خوبی ارائه می‌دهیم و این نوع فوتبال می‌دانم بالاخره یک روز نتیجه بخش خواهد بود. تیم در نیم فصل قرار است تقویت شود تا بتوانیم مزد زحمات خود را بگیریم.

سرمربی نساجی درباره لیست تیمش هم گفت: ما تعداد بازیکنانی که داریم محدود است و لیست مازادی نداریم و باید با کادر فنی خود جلسه بگذاریم و تقویت‌های لازم را انجام دهیم. هر کسی دوست داشت در نساجی می‌ماند و هر کس که نخواست می‌رود. بازیکنان ما تا الان ۲۵ درصد دریافتی داشتتند و در ادامه مبلغ خوبی از قرارداد خود را می‌گیرند تا تیم به تعادل برسد. چیزی که فردا ما را امیدوار می‌کند، بازیکنان با تجربه ماست و امیدوارم یک بازی خوب از تیم شاهد باشیم.

رضا مهاجری درباره خروج برخی بازیکنان در تیم گفت: متاسقانه کسانی هستند که از دلال حمایت می‌کنند اما آن ها چطور به خودشان اجازه می‌دهند که بازیکنان را وسوسه کنند که متمایل به فسخ قرارداد بشوند؟ این مساله اصلا خوب نیست. "فیرپلی" تنها در مستطیل سبز نیست و باید در تمام ارکان فوتبال اجرا شود. من از فدراسیون می‌خواهم این مساله را پیگیری کند تا این شرایط به وجود نیاد. این دلال‌ها تیشه به ریشه این فوتبال می‌زنند و امیدوارم فدراسیون در این خصوص محکم قدم بردارد.

او در پایان گفت: ما یک تیم با بضاعت محدود هستیم. نیم فصل به اتمام می‌رسید من خودم رضایت نامه بازیکنان را می‌دادم و عذر خواهی می‌کردم که نتوانستیم در موقع مقرر به تعهدات خود عمل کنیم اما چنین اتفاقی نیفتاد. نباید تیمی که پولدار است اینطور با تیم ما اینطور عمل کند. من اسم باشگاهی را نمی‌آورم اما بازیکنان ما  به تیم هایی می‌روند که از ما متمول‌تر هستند. تیم‌هایی آماده‌خور راحت بازیکنان مثل تیم ما را می‌برند و این به نظر من فوتبال ما و بخش خصوصی ما را از بین می‌برد.