تساوی فولاد و صنعت نفت در دربی خوزستان

ساعت 23:03 جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸

دیدار تیم های فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان برنده نداشت و امتیازات بازی به صورت مساوی بین دو تیم تقسیم شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، از هفته شانزدهم رقابتهای لیگ برتر دو تیم فولاد و صنعت نفت از ساعت ۱۶:۴۰ در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که در نهایت بازی دو تیم با نتیجه ۲-۲ مساوی به اتمام رسید. 

 

در این بازی ابتدا عارف آقاسی بازیکن تیم فولاد در دقیقه ۳۹ به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا نفتی های آبادان با پیروزی یک بر صفر به رختکن بروند.

با شروع نیمه دوم تیم فولاد برای جبران گل خورده پیش کشید و در دقیقه ۵۳ توسط محمد قاسمی نژاد به گل رسید تا بازی مساوی شود.

 

در دقیقه ۵۸ شهاب گردان اشتباه عجیبی کرد و در محوطه شش قدم توپ را به پای عیسی آل کثیر کوبید تا این توپ بلوکه شده وارد دروازه فولاد شود. هرچند این گل به اسم عیسی آل کثیر ثبت شد تا مهاجم نفتی ها ۸ گله شود، اما تقصیر گردان روی این گل به حدی زیاد بود که با کمی اغراق می توان آن را یک گل به خودی به حساب آورد.

در حالی که بازی می رفت با همین نتیجه به پایان برسد، تیم فولاد در دقیقه ۹۳ به واسطه خطای محمد دریس دروازه بان صنعت نفت روی شیمبا صاحب ضربه پنالتی شد که خود شیما در دقیقه ۹۴ توپ را تبدیل به گل کرد تا این بازی در نهایت به مساوی کشیده شود.

با این نتیجه صنعت نفت ۲۷ امتیازی شد و به رده پنجم جدول سقوط کرد و فولاد ۲۴ امتیازی شد و در رده هفتم قرار گرفت.