طاهری: بازی سختی با ذوب آهن داریم

ساعت 14:07 پنج شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸

مربی تیم سایپا گفت: ذوب‌آهن تیم باکیفیتی است. سابقه طولانی در فوتبال کشورمان دارد و جزو تیم‌های خوب است مثل همیشه بازی سختی با این تیم داریم.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، بیژن طاهری که به جای ابراهیم صادقی سرمربی سرماخورده سایپا به نشست خبری آمده بود اظهار داشت: ذوب‌آهن تیم باکیفیتی است. سابقه طولانی در فوتبال کشورمان دارد و جزو تیم‌های خوب است مثل همیشه بازی سختی با این تیم داریم.

وی افزد: اول فصل می‌گفتیم سایپا تیم جوانی است اما اکنون می‌گوییم تیم جوان و با تجربه‌ای شده‌ایم در هر مسابقات 3-4 موقعیت گلزنی ایجاد می‌کنیم که با بدشانی گل نمی‌شود و امیدوارم این مشکل هم حل شود. در نیم فصل هم تیم را تقویت خواهیم کرد و با قدرت بیشتری در مسابقات حاضر می‌شویم.

وی در مورد برکناری منصوریان از تیم تیم ذوب‌آهن گفت: تجربه ثابت کرده در این شرایط تیم با انگیزه‌تر می‌شود. منصوریان هم 24 ساعت است از تیم جدا شده و شرایط منفی در تیم ذوب‌آهن نمی‌بینم و همان تاکتیک‌های منصوریان در بازی فردا اجرا می شود زیرا دستیارش در تیم حضور دارد و همان وظایف را انجام می‌دهد.فکر می‌کنم فردا بازی دیدنی خواهد شد.

طاهری در مورد اینکه صادقی همیشه از بازیکن سازی سایپا می‌گوید اما اگر تیم سقوط کند دیگر این بازیکن سازی فایده ندارد، گفت:‌ خوشبختانه وقتی به جدول نگاه می‌کنیم وضعیت به گونه‌ای است که با بالا گرفتن سه امتیاز تیم سه چهار رده در جدول بالا می‌آید و گرفتن 6 امتیاز هم باعث تثبیت  جایگاه می‌شود. حرف صادقی درست است او اعتقاد راسخ به این مسئله دارد و این موضوع باشگاه سایپاست. صادقی گفته سایپا تا دو سال دیگر چشم به بالای جدول ندارد اما بعد از دو سال سهمیه آسیایی هم خواهد گرفت.

وی در مورد اینکه سایپا از هفته سوم  تا حالا پیروز نشده، تاکید کرد:‌ما خوب موقعیت خلق می‌کنیم اما توپ‌هایمان گل نمی‌شود. این اتفاق در همه جای دنیا رخ می‌دهد. در بازی‌های آینده هم می‌توانیم گلزنی کنیم. همانطور که در بازی نفت مسجدسلیمان بعد از هفته‌ها گل زدیم ان شالله در بازی فردا هم روند رو به رشدمان ادامه پیدا خواهد کرد.

وی در مورد اینکه در نیم فصل بازیکن شاخص خواهید گرفت یا بازیکن خارجی،‌عنوان کرد: اصلا بازیکن خارجی مدنظرمان نیست. چند بازیکن داخلی مدنظرمان است که می‌خواهیم آنها را به مجموعه اضافه کنیم.

وی در مورد محرومان تیم سایپا گفت: مهیار جباری محروم است. 

طاهری همچنین در مورد در اختیار قرار گرفتن بازیکن تیم سایپا به تیم امید گفت: بازیکنان ما بعد از بازی فردا شب در اختیار تیم امید هستند و مشکلی از این بابت نداریم زیرا بازی‌های لیگ تعطیل می‌شود.