فرکی: اگر هواداران سپاهان را داشتیم با ۲ گل پیروز می‌شدیم/ پنالتی ما در نیمه دوم گرفته نشد

ساعت 22:49 جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸

حسین فرکی، سرمربی تیم فوتبال پیکان اعتقاد دارد داور دیدار تیمش مقابل سپاهان از اعلام پنالتی به سود این تیم در نیمه دوم مسابقه خودداری کرده است.

aa

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حسین فرکی، سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از دیدار تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری این بازی اظهار داشت: در نیمه اول بازی را به تجربه سپاهان واگذار کردیم و در نیمه دوم هم به دلیل بی‌تجربگی خودمان و عملکرد پیام نیازمند باختیم. در نیمه اول عملکرد خوبی نداشتیم، در حالی که می‌توانستیم نهایتاً با یک گل که آن هم پنالتی بود، شکست بخوریم. روی پنالتی سپاهان هم شک دارم و فیلم آن را دیدم، ولی این موضوع را به کارشناسان داوری واگذار می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان ادامه داد: الان که داور پنالتی را گرفته است، بعضی از کارشناسان ممکن است که بگویند پنالتی نبوده است و اگر پنالتی را نمی‌گرفت بعضی از کارشناسان می‌گفتند که پنالتی بوده است. در بین کارشناسان داوری ما تضاد وجود دارد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: در مقابل تیم پرانگیزه سپاهان بازی بسیار خوبی انجام دادیم، اما زمانی که پنالتی برای سپاهان گرفته و گل شد باز هم ما امیدوار بودیم که با همان یک گل در نیمه دوم به بازی برگردیم و حتی بازی را ببریم، اما متأسفانه بی‌تجربگی خودمان باعث شد که گل دوم را مثل بازی‌مان در جام حذفی در دقیقه 45 دریافت کنیم و این باعث شد که تمرکز و انگیزه تیم ما از بین برود و کار برای ما سخت شود.

فرکی به جریان بازی هم اشاره کرد و گفت: پیام نیازمند امروز روز خوبی داشت و مثل بازی قبلی‌مان در نیم‌فصل دوم فصل گذشته ناجی سپاهان شد و بازی را برای سپاهان درآورد. موقعیت‌های صدددرصدی گل در این دیدار داشتیم که متأسفانه به گل تبدیل نکردیم. در نیمه دوم کاملاً تیم برتر میدان بودیم و تنها تفاوت ما با سپاهان جدا از اتفاقاتی که در زمین افتاد، به جو ورزشگاه و هواداران سپاهان برمی‌گردد. اگر این هواداران جای‌شان عوض می‌شد و هواداران ما را تشویق می‌کردند و در مقابل سپاهان هوادار نداشت ما با اختلاف بیشتر از دو گل این بازی را می‌بردیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تصریح کرد: موضوعی که مرا خوشحال می‌کند این است که بازیکنان جوانی که لیگ برتر را تجربه نکرده‌اند، توانستند در این جو مقابل سپاهان بازی کنند و من بابت این موضوع به تیمم افتخار می‌کنم. افتخار می‌کنم که بازیکنانم شجاعانه جنگیدند، فنی و زیبا بازی کردند، اما متأسفانه نتیجه را مثل چند دیدار قبلی ما که خیلی هم خوب بازی کرده بودیم، واگذار کردیم. اتفاقات ناخوشایند بازی‌های قبل در این دیدار برای ما تکرار شد.

 

وی در ادامه یادآور شد: ما در نیمه دوم یک بازیکن 18 ساله را برای اولین بار وارد زمین کردیم. نگاه ما به جوان‌های تیم‌مان خیلی خوب است. در یک صحنه در نیمه دوم معتقدم که یک پنالتی برای ما گرفته نشد و به داور گفتم که امیدوارم اشتباه نکرده باشد. دوست دارم نظر کارشناسان را ببینم، چون پیش از این شبیه این صحنه را پنالتی گرفته‌اند و من نمی‌دانم چرا این صحنه را داور پنالتی نگرفت. مجدداً از باشگاه سپاهان به خاطر میهمان‌نوازی‌شان تشکر می‌کنم و به آنها بابت برد امروزشان تبریک می‌گویم. امیدوارم که هرچه سریع‌تر با یک شرایط و ریکاوری بهتر دیدار هفته اول دور برگشت‌مان را مقابل شهر خودرو برگزار کنیم. باید منتظر اعلام برنامه دیدارهای معوقه‌مان هم باشیم که ببینیم چه زمانی باید انجام دهیم. ممکن است این دیدارها در تعطیلات نیم‌فصل برگزار شوند که این موضوع فشردگی بازی‌های ما را بیشتر می‌کند. ما به هیچ عنوان استراحت نداریم و باید به شکل دیگری ریکاوری کنیم.

فرکی در پایان در پاسخ به این سؤال که «چرا پیکان از موقعیت‌هایی که به دست می‌آورد، استفاده نمی‌کند؟»، گفت: ما موقعیت‌های خوبی خلق کردیم و یک توپ هم به تیر زدیم، اما پیام نیازمند امروز درخشش خوبی داشت و با فشارهایی که روی دروازه سپاهان در نیمه دوم آوردیم فکر نمی‌کنم تیمی به اندازه ما در اصفهان تا این حد سپاهان را تحت فشار قرار داده باشد. اگر امروز بازی را واگذار کردیم به خاطر کم‌تجربگی بوده است. البته دقت کافی را هم نداشتیم.

انتهای پیام/

 

aa

کلید واژه