الهامی: روزهای خوبی در انتظار تراکتور است

ساعت 22:48 جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸

مربی تیم تراکتور گفت: مطمئنم روزهای خوبی در انتظارمان است اما رسیدن به این روزها سخت است.

aa

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز،  ساکت الهامی پس از پیروزی یک بر صفر تیم تراکتور مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری گفت: خوشحالم که بعد از اول فصل که از تراکتور جدا شدم خدا توفیق داد و دوباره به تراکتور بازگشتم. بازی سختی داشتیم و تیم ما روزهای سختی را گذرانده بود.

وی ادامه داد: بعد از بازی با ماشین‌سازی که به تراکتور آمدم کار سخت پیش می‌رفت اما بسیار با برنامه بازی کردیم و تا دقیقه 85 یک فرصت هم به حریف ندادیم. بچه‌ها به خواسته ما عمل کردند و فکر می‌کنم این برای یک یا دو روز که با آنها کار کردیم خیلی خوب است. بازیکنان نشان دادند تراکتور هنوز تراکتور است. انشاالله روزهای سخت به پایان می‌سد و تیم خوبی می‌سازیم. مطمئنم روزهای خوبی در انتظارمان است اما رسیدن به این روزها سخت است.

الهامی عنوان کرد: به جز 10 دقیقه پایانی که بچه‌ها به طور طبیعی عقب نشستند در سایر دقایق خوب بودیم. مقابل تیمی پیروز شدیم که پیروز شدن مقابل آن سخت است. نباید خودمان را گول بزنیم؛ ما اول راه هستیم. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید بیشتر کار کند. بچه‌ها امروز رشادت کردند. امروز چند بازیکن ما در رختکن خونین بودند. اگر خوب بازی کنیم هواداران بازهم به ورزشگاه می‌آیند. این تیم همان تیمی است که ابتدای فصل 80 هزار نفر به استادیوم آمدند. این تیم با پشتوانه هواداران و رسانه‌ها روزهای خوبی خواهد داشت.

ادامه دارد...

aa

کلید واژه