گردهمایی اهالی فوتبال در مراسم جشن و سرور میلاد امام حسن عسگری(ع)

ساعت 14:59 شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸

هفتادو دومین گردهمایی جامعه مذهبی فوتبال با حضور گسترده و پرشور اهالی فوتبال، مسئولین، دوستداران اهل بیت و عصمت وطهارت(ع) در سالن ورزشی شهدای سایپا برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت امام حسن عسگری(ع) هفتادو دومین گردهمایی جامعه مذهبی فوتبال با حضور گسترده و پرشور اهالی فوتبال، مسئولین، دوستداران اهل بیت و عصمت وطهارت(ع) در سالن ورزشی شهدای سایپا برگزار شد.
در این مراسم جشن و سرور مسئولین فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، هیات فوتبال استان تهران، پیشکسوتان، اعضای جمعیت حامیان هواداران فوتبال، مربیان، ورزشکاران و مسئولین باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا حضور داشتند.
حجت الاسلام ادیب یزدی در سخنانی به تشریح شخصیت بی نظیر امام حسن عسگری(ع) یازدهمین امام شیعیان پرداخت و در سخنانی خطاب به ورزشکاران  گفت: شما در میادین ورزشی مسابقه می دهید و باید در خوبی ها هم با یکدیگر رقابت کنید و از اخلاق و فرمایشات ائمه اطهار بهره مند شوید و در خوب بودن و جوانمردی از یکدیگر سبقت بگیرید.
غلامحسین زمان آبادی مشاور فدارسیون  در امور مسئولیت های اجتماعی و بازی جوانمردانه در سخنانی به استفاده از الگوی تربیتی و اخلاقی پیشوایان دینی را به منظور فرهنگ سازی در حوزه ورزش خصوصا فوتبال تاکید کرد.
همچنین در این مراسم پس از تجلیل از تلاش ها و موفقیت های تیم های ورزشی سایپا حاج محسن رسولی مداح سرشناس اهل بیت (ع) به مداحی و مولودی خوانی پرداخت و فضایی پر از شور و شعف ایجاد گردید.
این مراسم که بانوان نیز در آن حضور داشتند، در فضایی از جشن و سرور  و پذیرایی شام به پایان رسید.
شایان ذکر است که هفتادوسومین هیات مذهبی جامعه اسلامی فوتبال روز سه شنبه 10 دی ماه 1398 مصادف با سالروز ملاد با سعادت حضرت زینب (س) برگزار می شود.