تلاش تیم فوتبال نود ارومیه برای ماندن در صدر جدول لیگ آزادگان

ساعت 23:03 پنج شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸

تیم فوتبال نود ارومیه در سه هفته مانده به پایان نیم فصل نخست با تیم مس رفسنجان دیدار می‌کند.

aa

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ آزادگان فوتبال در حالی برگزار می‌شود که تیم نود ارومیه فردا (جمعه) با تیم مس رفسنجان به رقابت می‌پردازد.

این بازی در حالی برگزار می‌شود که پس از انجام این بازی دو هفته دیگر تا پایان رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باقی خواهند ماند و تیم ارومیه‌ای با تفاضل گل بهتر در رده نخست جدول رده بندی قرار دارد.

تیم‌های گل ریحان البرز و فجر سپاسی نیز به ترتیب با 29 و 27 امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند و تیم مس رفسنجان با 24 امتیاز در رده چهارمی قرار دارد.

با توجه به جدول رده‌بندی و فاصله امتیازی کم بین تیم‌های بالای جدول بازی فردا یک بازی حساسی و حیاطی برای زردپوشان ارومیه است و پیروزی در این بازی جایگاه این تیم را در صدر جدول تثبیت می‌کند.

همچنین تیم‌های استقلال خوزستان با 12 امتیاز، ملوان بندرانزلی با 11 امتیاز و شهرداری تبریز با 5 امتیاز تیم‌های قعرنشین جدول رده‌بندی هستند.

سرمربی تیم فوتبال نود ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به دیدار با تیم مس رفسنجان اظهار داشت: بازی با این تیم روز جمعه 15 آذر ماه به میزبانی رفسنجان برگزار می‌شود که در صورت برد در این بازی با روحیه بسیار خوبی می‌توانیم دو بازی باقیمانده نیم فصل را به خوبی به پایان برسانیم.

وحید بیاتلو با اشاره به بازیکنان مصدوم و محروم خاطر نشان کرد: فلاح و کاظمی بیشتر از پنج هفته است که در مصدومیت به سر می‌برند و کرمی تنها بازیکن چهار کارته تیم است. به این ترتیب غیر از سه بازیکن مصدوم و محروم تمامی بازیکنان با آمادگی کامل در اختیار تیم هستند.

بیاتلو ضمن تقدیر از اصحاب رسانه در جهت حمایت از این تیم تاکید کرد: با توجه به شرایط مالی موجود و در صورت پرداخت نشدن 30 درصد از رقم قرارداد بازیکنان، آزاد خواهند شد و تنها موضوعی که در این میان محسوس است ورود مسئولان به حوزه مالی و روحیه بخشیدن به بازیکنان است.

انتهای پیام/7548/ف

aa

کلید واژه