دنیزلی: خیلی ناراحتم، در آینده جبران می‌کنیم/ شاهین برای فوتبال بازی کردن نیامده بود

ساعت 23:02 پنج شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: تیم شاهین شهرداری بوشهر برای فوتبال بازی کردن به زمین نیامده بود.

aa

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، مصطفی دنیزلی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار داشت: تیم مقابل برای فوتبال بازی کردن نیامده بود. بازی مقابل چنین تیم‌های خیلی سخت است. این تیم هفته‌ها است که می‌خواهد از قعر جدول جدا شود و ما هم بعد از مدت طولانی در یک بازی لیگ برتر به میدان رفتیم.

وی افزود: تیم حریف حمله‌ای به دروازه ما نداشت و بازی یک طرفه‌ای دیدیم. اگر بخواهیم مقاومت و امید حریف را از بین ببریم باید گل بزنیم. الان به شکل کوتاه خلاصه‌ای از بازی را نگاه کردم، موقعیت‌های خوبی که خلق شده بود که می‌توانستیم از آن‌استفاده کنیم اما متاسفانه استفاده نکردیم و نتیجه به این شکل تمام شد. خیلی از این نتیجه ناراحت هستیم.

دنیزلی عنوان کرد: خواستیم پیروز شویم و برای این هم کارهای زیادی انجام دادیم، اما نشد که برنده شویم. برخی رقیبان‌مان که یک یا دو بازی از ما جلوتر هستند و ما پشت آنها هستیم اما امروز دو امتیاز در این بازی جا گذاشتیم که این خیلی سخت است. ذهن‌مان را در این بازی جا نخواهیم گذاشت. شش بازی تا نیم‌فصل باقی مانده است. اشتباهاتی داشتیم و نتوانستیم امتیازات کامل را بگیریم. خلاصه اینکه باید این اشتباهات را جبران کنیم و جبران هم خواهیم کرد.

سرمربی تراکتور در پاسخ به این پرسش که تیمش در چهار بازی اخیر یک امتیاز بدست آورده است و به نظرش در بازی‌های آینده چه عملکردی خواهد داشت،‌ گفت: روز گذشته هم در نشست خبری گفتم که در لیگ ایران هر تیمی می‌تواند هر نتیجه‌ای کسب کند. ما می‌گوییم در هفته‌های آینده این نتایج را جبران می‌کنیم. الان هم چند هفته است در لیگ بازی نکرده‌ایم که این یک برگ بازنده برای ما محسوب می‌شود. اگر فکر و ذکر ما درگیر این قضایا باشد نمی‌توانیم پیش رو را ببینیم.

وی افزود: بازی با ماشین‌سازی را پیش‌رو داریم و برای این بازی آماده می‌شویم. واقعیت این است که شاهین تیم قعر جدولی است اما با آنالیزی که از بازی‌های اخیر آنها انجام دادیم دیدیم که این تیم درایت دارد و امروز هم خوب دفاع کرد. الان تیم‌هایی بالاتر از ما در جدول هستند که 12،13 بازی انجام داده‌اند. تا این هفته امتیازی که از تیمم انتظار داشتم سه، چهار امتیاز بالاتر از امتیاز کنونی بود.

«شما مقابل تیم‌هایی امتیاز از دست می‌دهید که هواداران انتظار آن‌ را ندارند». دنیزلی در واکنش به طرح این موضوع از سوی خبرنگاری یادآور شد: ما هر تیمی نیستیم، تیم‌مان هدف دارد. بعضی وقت‌ها با نتایج دور از انتظار رو به رو می‌شویم، در یازده بازی که انجام دادیم در دو بازی نتوانستیم آنطور که باید نتیجه بگیریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنان خواسته‌های تاکتیکی او را در زمین انجام می‌دهند یا خیر، گفت: طبیعی است تمام چیزهایی که از بازیکنان می‌خواهیم را نمی‌توانند در زمین اجرا کنند. امروز برخی از اولویت‌های‌مان در دقایقی اشتباه بود. گل نزدن‌های ما هر چقدر ما را دچار نا امیدی می‌کند حریف را مقاوم‌تر می‌کند. در طول 90 دقیقه حملاتی از جناحین مختلف انجام دادیم. بیشتر این پاس‌ها و شوت‌ها آنطور که من می‌خواستم انجام نشد.

دنیزلی اظهار داشت: برخی از بازیکنانم اشتباهاتی داشتند و بازیکنانی هم بودند که مبارزه کردند. ممکن است در بازی‌های آینده فشاری که به حریف‌مان آوردیم را نیاوریم اما برنده شویم. امروز صحبت زیادی برای گفتن نیست. با این بچه‌ها راه‌مان را ادامه می‌دهیم و سعی می‌کنیم در ادامه نتایج را جبران کنیم. برای ما چه زمانی که می‌بریم و چه زمانی که می‌بازیم،‌ تیم اهمیت دارد. این را هم می‌دانم که بازیکنانم حداقل به اندازه من می‌خواهند که در بازی برنده شوند و با همین جدیت هم بازی می‌کنند.

انتهای پیام/

aa

کلید واژه