غفوری: هدفمان خوشحالی استقلالی‌ها در آخر فصل است/ بازی حساس و سختی را بردیم

ساعت 23:02 پنج شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸

کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: هدفمان این است که هفته به هفته شرایط‌مان بهتر شود و کیفیت بازی‌مان را ارتقا بدهیم تا در آخر فصل تیمی که خوشحال است استقلال باشد.

aa

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، وریا غفوری پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل شهرخودرو گفت: خداراشکر که توانستیم بازی خیلی حساسی را ببریم. اول از هر چیز به هواداران‌مان تبریک می‌گویم، بعد از آن هم به تیم شهر خودرو و گل‌محمدی تبریک می‌گویم واقعا تیم شایسته و پرقدرتی هستند و ما بازی سختی را بردیم.

وی افزود: فصل را خیلی خوب شروع کردیم و تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم، ولی 3-4 بازی اول را آن طور که باید نتیجه نگرفتیم. ادامه دادیم و ناامید نشدیم، مربیان و بازیکنان تلاش کردند تا این روزها رقم بخورد.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال عنوان کرد: هدفمان این است که هفته به هفته شرایط‌مان بهتر شود و کیفیت بازی‌مان را ارتقا بدهیم تا در آخر فصل تیمی که خوشحال است استقلال باشد.

مدافع استقلال در پاسخ به این سوال که شرایط قهرمانی این تیم فراهم است؟ گفت: مشکلات همیشه بوده اما بازیکنان و مربیان همت می‌کنند. مسئولان تیم هم تلاش می‌کنند و انشالله حاشیه‌ای پیش نیاید و قهرمان شویم.

وی در مورد مبالغی که به بازیکنان خارجی پرداخت می‌شود، گفت: بازیکنان داخلی باکیفیت هستند ولی تیم‌هایی که دنبال مهاجم هستند، در ایران مهاجم با کیفیت پیدا نمی‌کنند و مجبور می‌شوند از بازیکنان خارجی استفاده کنند. باید مدیریت شود و انشالله حق پخش فوتبال هم به تیم‌ها داده شود تا تیم‌ها به راحتی بتوانند مشکلات‌شان را حل کنند. 

 

انتهای پیام/ 

 

aa

کلید واژه