کمالوند: برای کسب ۳ امتیاز به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رویم/ از عملکرد بازیکنانم در بازی‌های گذشته راضی‌ام

ساعت 18:19 جمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۸

سرمربی پارس جنوبی جم گفت که تیمش را برای برد مقابل صنعت نفت آبادان به میدان می‌فرستد.

aa

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی جم، فراز کمالوند درباره شرایط تیمش قبل از دیدار با صنعت نفت آبادان اظهار داشت: شرایط تیمی ما خوب است. با اینکه مسابقات لیگ چند روز تعطیل بود، اما تمرینات‌مان به طور کاملا منظم انجام شد. یک بازی دوستانه با تیم جوانان هم داشتیم تا تیم از شرایط مسابقه دور نماند. خوشبختانه روند خوبی را طی می‌کنیم و انشاالله بتوانیم این روند مثبت را ادامه دهیم.

وی درباره دیدار با صنعت نفت آبادان عنوان کرد: مردم آبادان همانند مردم جم مردمانی خونگرم و میهمان‌نواز هستند. من دوران خوبی را در آبادان داشتم و یکی از بهترین سال‌های مربیگری‌ام را در صنعت نفت گذراندم. اعتقادم بر این است که مردم آبادان لیاقت داشتن تیم بزرگی را در لیگ برتر دارند و به شخصه امیدوارم این تیم به نتایج خوبش در لیگ برتر ادامه بدهد و مردم آبادان را خوشحال کند.

سرمربی پارس جنوبی گفت: نفت آبادان بازیکنان خوب و مربی بادانشی را بالای سر خود دارد. کار سختی مقابل این تیم در بازی روز یکشنبه خواهیم داشت، اما تلاش‌مان بر این است که بتوانیم با انجام یک بازی خوب هواداران مان را خوشحال کنیم.

کمالوند ادامه داد: از عملکرد بازیکنان در بازی‌های گذشته راضی هستم و سعی می‌کنیم در آینده نیز بازی‌های خوبی را انجام بدهیم. اعتقاد دارم اگر در بازی‌های گذشته کمی شانس داشتیم قطعا می‌توانستیم پیروزی‌های بیشتری را هم به دست بیاوریم با این حال ما آماده دیدار با نفت آبادان هستیم و سعی می‌کنیم با ارائه یک بازی خوب و تماشاگرپسند 3 امتیاز را بگیریم.

وی در پایان گفت: از هواداران خوب‌مان می‌خواهم همچون بازی های گذشته روز یکشنبه نیز به ورزشگاه بیایند و حمایت‌مان کنند. قطعا با حضور همه جانبه مردم خونگرم جم می توانیم هر حریفی را در خانه شکست بدهیم و امیدوارم اینبار اسیر بدشانسی نشویم و یک برد خوب را به دست بیاوریم.

 

انتهای پیام/

aa

کلید واژه