نام حسینی در کنار کانتونا در میان ۱۰ اسطوره برتر فوتبال ساحلی + عکس

ساعت 12:34 پنج شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۸

مجله فرانس فوتبال فرانسه در بخشی از شماره جدید خود به معرفی ۱۰ اسطوره برتر فوتبال ساحلی پرداخت که نام پیمان حسینی کنار اسطوره‌ای چون اریک کانتونا دیده می‌شود.

aa

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مجله معروف فرانس فوتبال در شماره جدید خود پیمان حسینی، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران را جز 10 اسطوره برتر تاریخ فوتبال ساحلی جهان معرفی کرد.

در بخشــی از گزارش مجله فرانس فوتبال با تیتر «10 اســطوره فوتبال سـاحلی» آمده است: در فوتبال، ســتاره‌ها همیشــه در زمین چمن نیستند بلکه ســتاره‌هایی هم هســتند که روی ماسه بازی می‌کنند. در فاصله یک مــاه مانده به رقابت‌های جهانی این رشــته، روی ســتاره‌های تاریخ فوتبال ســاحلی تمرکز و آنها معرفی شده‌اند.

این مجله در ادامه به معرفی 10 بازیکــن برتر تاریخ این رشته پرداخته و از آنها به عنوان اسطوره فوتبال ساحلی یاد کرده است. ژوائو ویکتور از پرتغال، نِنم از برزیل، رومیرو امارلی از اســپانیا، اریک کانتونا از فرانسه، جونیور از برزیل، دیان اســتانکوویچ از ســوئیس، هیمانــو تائیارویی از هائیتی، الســاندرو التوبلی از ایتالیــا، پیمان حســینی از ایران و ایلیــا لئونوف از روســیه، بازیکنانی هســتند که فرانس فوتبال به اختصار اطلاعاتی درباره‌شــان منتشر کرده است.

فرانس فوتبال درباره پیمان حســینی در این گزارش نوشته است: تیم فوتبال ســاحل ایران در سال‌های اخیر در رده بین‌المللی پیشــرفت قابل توجهی داشته و یکی از دلایل مهم چنین پیشــرفتی را باید پیمان حسینی دانســت. دروازه‌بان تیم ملی ایــران به عنوان یکی از بهترین بازیکنان در پســت خودش در نظر گرفته می‌شود و واکنش‌های او درون دروازه، در اینترنت دست به دست چرخیده است. از سال 2014 که نام او به صورت جدی در فوتبال ساحلی بر سر زبان‌ها افتاد تا همین روزها، پیشــرفت این دروازه‌بان، فوق‌العاده و چشــمگیر بوده اســت. او آنقدر درخشــید که سرانجام در سال 2017 به عنوان بهترین دروازه‌بان دنیا در این رشــته از ســوی فیفا انتخاب شــد. آن سال، همان سالی بود که ایران عملکرد زیبایی در رقابت‌های جام جهانی داشت و توانست به عنوان سومی دنیا برسد. البته که با وجود ستاره‌هایی مثل پیمان حســینی در آن رقابت‌ها، مشــخص شد که آن عنوان ســومی اتفاقی نبوده اســت.

فوتبال ساحلی , تیم ملی فوتبال ساحلی ایران ,

انتهای پیام/

aa

کلید واژه