استيلى:به بازيكنانم اعتماد و اعتقاد دارم

ساعت 12:26 یک شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸

سرمربى تيم فوتبال اميد ايران در آستانه ديدار با استراليا گفت:اين مسابقه مى تواند يكى از مهمترين بخش ها در روند آماده سازى تيم اميد باشد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، حميد استيلى در گفت و گو با سايت رسمى فدراسيون فوتبال اظهار داشت:خوشبختانه شرايط خوبى داريم، بچه ها از نظر روحى بسيار شاداب و با نشاط هستند، انگيزه زيادى دارند و  اميدواريم از مجموعه اين شرايط به بهترين شكل استفاده كنيم.البته طبيعتا فرصت كافى نداشته ايم و تمرينات محدودى را در اين مدت پشت سر گذاشتيم اما هرچه زمان بيشترى داشته باشيم طبيعتا شرايط ، هماهنگى و آمادگى تيم هم بهتر مى شود.يكى از مسائل مهم اين است كه بايد بتوانيم از تمام ظرفيت خودمان در اين فرصت كوتاه استفاده كنيم. تعدادى از نفرات را به دلايل مخالف در اختيار نداريم اما اميدواريم در اردوهاى بعدى همه بازيكنان كنار هم باشند تا هماهنگى لازم در تيم ايجاد شود.

سرمربى تيم المپيك ايران اضافه كرد:بازى با استراليا براى ما بسيار مهم است و مى تواند يكى از اصلى ترين بخش هاى برنامه آماده سازى ما باشد. مقابل شهر خودرو يك آزمايش خوب داشتيم برابر تيمى كه بهترين فوتبال را در ليگ ما بازى مى كند. بچه هاى ما در آن بازى تمركز خوبى داشتند كه اين مسئله مهمى است. با توجه به شناختى كه از استراليا داريم و آناليزى كه  انجام داديم بايد بگويم آنها هم بازى منظم و روى زمين را اجرا مى كنند. از نظر توان جسمى و فيزيك تيم بسيار خوبى هستند همچنين به دنبال تحميل شكل بازى خودشان خواهند بود و قطعا يكى از بهترين تيم هاى مسابقات تايلند و اين رده سنى همين تيم است. اين بازى يك آزمون كاملا جدى است كه مى تواند نقاط ضعف ما را مشخص كند ، همان نكاتى كه بايد در تمرينات بيشتر روى آن كار كنيم و مسير كار ما را به خوبى مشخص مى كند. ما بازيكنان خوب و شايسته اى داريم كه به آنها اعتقاد و اعتماد دارم، مى دانم با تمام وجود براى موفقيت مى جنگند و يكدل و متحد هستند. اين مسئله بايد يكى از نقاط قوت تيم ما باشد.