تيم مقاومت گلساپوش يزد قهرمان مسابقات ليگ برتر فوتبال ساحلي

ساعت 11:09 یک شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۸

تيم مقاومت گلساپوش يزد قهرمان مسابقات ليگ برتر فوتبال ساحلي در سال ٩٨ شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران،  رقابت هاي ليگ برتر فوتبال ساحلي پس از ٢٢ هفته ديشب به پايان رسيد و تيم مقاومت گلساپوش يزد با كسب ٥٥ امتياز و با ٢ امتياز بيشتر نسبت به تيم پارس جنوبي قهرمان ٣ دوره آخر توانست بر سكوي قهرماني مسابقات قرار بگيرد.
ديشب در بوشهر تيم هاي دريانوردان بوشهر و مقاومت گلساپوش يزد و در اردكان يزد تيم هاي ايفا اردكان و پارس جنوبي بوشهر به مصاف يكديگر رفتند تا قهرمان مسابقات ليگ برتر را پس از ٢٢ هفته و انجام ١٣٢ مسابقه مشخص كنند.

تيم پارس جنوبي بوشهر كه در انتظار شكست مقاومت گلساپوش يزد در برابر همشهري خود بود در ديداري نزديك توانست با حساب ٥ بر ٤  تيم رده سومي ايفا را در اردكان شكست بدهد اما در ديداري همزمان گلساپوش يزد توانست  ٨ بر ١ برابر دريانوردان بوشهر پيروز و قهرماني را از آن خود كند.
شايان ذكر است تيم هاي ملوان بندرگز از استان گلستان و شهدا چليچه از استان كهكلويه و بوير احمد نيز به رقابتهاي ليگ دسته اول سقوط كردند

ضمنا در پايان ديدار دريانوردان - گلساپوش علي شريفات داور باسابقه و بين المللي فوتبال ساحلي كشور از دنياي قضاوت خداحافظي كرد كه در ابتداي مراسم از زحمات اين داور ارزنده از سوي فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ قدرداني شد.