بادامکی: در دیدار با سایپا برای موفقیت تلاش می کنیم

ساعت 13:23 شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۸

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت:باید بگویم با توجه به وقفه لیگ سعی کردیم تیم را در شرایط مسابقه نگه داریم.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران،  رضا مهاجری مربی تیم فوتبال نساجی مازندران به دلیل اخراج در بازی قبلی از حضور در نشست خبری قبل از بازی با سایپا محروم بود و به همین دلیل دستیارش حسن بادامکی را به این نشست فرستاد که او گفت:باید بگویم با توجه به وقفه لیگ سعی کردیم تیم را در شرایط مسابقه نگه داریم. شرایط تیم ملی ایجاب می کرد همکاری کنیم.برای بازی با سایپا تلاش می کنیم با دست پر از میدان خارج شویم.

بادامکی در مورد وضعیت ورشگاه شهید وئطنی قائم‌شهر گفت:‌مسئولان استانی تمام تلاش‌شان را کرده‌اند تا شرایط ورزشگاه برای میزبانی آماده شود، در هفته دوم هم دیدید بازی با پیکان در این ورزشگاه برگزار شد و شرایط هم خوب بود. این روند پیشرفت ادامه دارد و ما در بازی‌های بزرگ هم می‌توانیم به بهترین شکل میزبان باشیم.

وی با اشاره به خصوصی بودن نساجی عنوان کرد: مالکین باشگاه آقایان صنیعی،‌حدادیان تمام تلاش خود را می‌کنند تا حداقل‌ها را داشته باشیم. همه تیم‌ها درگیر مشکلات اقتصادی هستند. این آقایان هم از دید خودشان برای تیم هزینه می‌کنند و از آنها ممنونیم.با توجه به شرایط اقتصادی که هست ما هم این شرایط سخت را پذیرفته‌ایم و به مردم و مسئولان شهر و هواداران قول داده‌ایم که پای کار بایستیم وبا تمام وجود کار کنیم تا دل مردم قائم شهر و هواداران نساجی را با بازی‌های هجومی شاد کنیم.آنها لایق بازی‌های تماشاگر پسند و خوب هستند. آنها امیدوارم به شرایط امکاناتی حداقلی برسیم.

مهدی یکتا مدیر رسانه‌ای نساجی در ادامه این صحبت‌ها گفت:‌تیم‌های دیگر از امکانات دولتی بهره‌مند هستند ولی نساجی چون یک تیم خصوصی است از این امکانات بی‌بهره هستند.

مربی نساجی در مورد اینکه مجوز همه بازیکنان نساجی صادر شده یا نه، گفت:‌ کارت بازی دو سه بازیکن ما هنوز صادر نشده و باشگاه در تلاش است تا آخر وقت اداری امشب آنها را به بازی برساند. محمد قاضی، مهرداد کفشگری وجواد جلالی بازیکنانی هستند که در تلاشیم تا کارت بازی آنها را بگیریم و بتوانیم از آنها استفاده کنیم.