قرعه كشي مسابقات ليگ دسته دوم برگزار شد

ساعت 20:20 چهار شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۸

قرعه كشي مسابقات ليگ دسته دوم فوتبال كشور فصل٩٩-٩٨ امروز چهارشنبه ٦ شهريور ٩٨ با حضور مسئولان سازمان ليگ در هتل آكادمي فوتبال برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان ليگ فوتبال ايران، قرعه كشي مسابقات ليگ دسته دوم فصل ٩٩-٩٨ امروز ٦شهريور ٩٨ با حضور سعيد فتاحي مدير كميته مسابقات، فريبرز محموده زاده مسئول نقل و انتقالات، مهرداد شفيعي مسئول مسابقات ليگ دسته دوم و تيم هاي حاظر در اين دوره از رقابت ها در هتل آكادمي فوتبال برگزار شد.
ابتدا در اين مراسم مهرداد شفيعي مسئول مسابقات ليگ دسته دوم اظهار داشت: سال گذشته مسابقاتي خوب و ليگي فعال و پويا داشتيم به گونه اي كه يك تيم ليگ دومي تا فينال مسابقات جام حذفي پيش رفت و اميدوارم امسال هم با كمك شما باشگاه ها و هيأت ها ليگ درخور شأن فعال و پويا داشته باشيم.
وي در ادامه افزود: سازمان ليگ براي اينكه امسال باشگاه ها راحت تر مكاتبات خود را انجام داده و پيگيري كنند و همچنين قردادهاي ثبتي خود را انجام دهند اتوماسيون اداري سازمان ليگ را براي باشگاه هاي ليگ دسته دوم فعال كرده و براي هر تيم يك رمز عبور و نام كاربري تعريف خواهد شد كه در اختيار باشگاه قرار مي گيرد تا از مزاياي سهولت مكاتبات و پيگيري آنها برخوردار باشند.
شفيعي در ادامه گفت: باشگاه هايي كه سال پيش در لیگ دسته دوم حضور داشتند این نکته را مدنظر داشته باشند که استانداردهاي مربوط به ورزشگاه های لیگ دسته دوم نیز همانند لیگ برتر و لیگ دسته اول تغییر کرده است در نتیجه باشگاه هایی که فصل گذشته در ورزشگاه خود میزبان مسابقات بودند با تغییر این استانداردها ممکن است نتوانند میزبان باشند و یا بایستی نسبت به تغییر در ورزشگاه ها و تجهیز کردن آنها اقدام کنند یا ورزشگاه هاي داري شرایط را معرفی کنند. ضمنا از آنجاییکه مسابقاتی  كه در ماه مبارك رمضان برگزار مي شود بایستی پس از اذان مغرب برگزار شود باشگاه ها از حالا به فکر تجهیز ورزشگاه خود به نور استاندارد باشند وگرنه بایستی در این مسابقات از جمله دیدارهای پلی آف و هفته های آخر ورزشگاهی كه دارای نور استاندارد است را معرفی کنند در غیر اینصورت سازمان لیگ راسا به انتخاب محل بازی اقدام خواهد کرد.  از دیگر موارد بحث تعداد افراد نيروي انتظامي موردنیاز جهت برگزاری مسابقات است که در هر بازي حداقل ١٠ نفر بایستی حضور داشته باشند و به تناسب حساسيت بازي ها و تعداد تماشاگر با نظر ناظر مسابقات این تعدادقابل افزايش و تغيير است در نتیجه باشگاه ها از حالا که زمان لازم در اختیار دارند هماهنگی ها و اقدامات لازم را انجام دهند.
مسئول مسابقات ليگ دسته دوم در پايان افزود: امسال قرعه كشي به صورت سيد بندي و در هفت سيد برگزار مي شود كه سيد بندي به ترتيب رتبه تيم ها در سال پيش است و سيد هفتم (آخر)تيم هاي صعود كرده از ليگ دسته سوم هستند و زمان آغاز رقابت هاي ليگ دسته دوم ٢٤ و ٢٥ شهريور ٩٨ مي باشد.

نتيجه قرعه كشي مسابقات ليگ دسته دوم در فصل ٩٩-٩٨ به ترتيب قرعه به شرح زير است:
گروه الف
١- اتحاد كامياران
٢- شهرداري همدان
٣- شهرداري فومن
٤- شهرداري آستارا
٥- نماينده بجنورد
٦- كارون اروند خرمشهر
٧- فولاد نوين اهواز
٨- ميلاد مهر تهران
٩- استقلال ملاثاني
١٠- خيبر خرم آباد
١١- مس نوين كرمان
١٢- شهيد قندي يزد
١٣- كاسپين قزوين
١٤- پرسپوليس گناوه

گروه ب
١- پاس همدان
٢- سردار بوكان
٣- چوكا تالش
٤- دارائي بندرگز
٥- نفت و گاز گچساران
٦- ملي حفاري اهواز
٧- نفت اميديه
٨- بعثت كرمانشاه
٩- شهرداري ماهشهر
١٠- شهدا بابلسر
١١- شهد رزكان كرج
١٢- شهرداري بم
١٣- ايرانجوان بوشهر
١٤- شهرداري بندرعباس