تاج:نياز به برگزارى چنين كارگاهى احساس مى شد

ساعت 17:09 یک شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۸

نخستين كارگاه قوانين و مسئوليت هاى رسانه اى فوتبال صبح امروز در هتل المپيك آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران به نقل از فدراسيون فوتبال، مهدى تاج رييس فدراسيون فوتبال پيش از آغاز كارگاه ضمن قدردانى از حمايت كنفدراسيون فوتبال آسيا و عوامل برگزارى اين برنامه گفت:وقتى قرار است مسابقات ليگ در تمامى حوزه ها به صورت منظم و قانونمند اجرا شود به برگزارى چنين برنامه هايى نياز داريم. خوشحالم كه شاهد برگزارى نخستين كارگاه در اين حوزه هستيم چرا كه اين نياز در كشور وجود داشت و اميدواريم نمايندگان رسانه ها، باشگاهها و استان ها از اين كارگاه آموزشى به خوبى استفاده كنند.
در ادامه دكتر احمدى معاون فرهنگى  وزارت ورزش و جوانان نيز در سخنانى با اشاره اهميت برگزارى اين كارگاه گفت:با گذشت هجده دوره از رقابت هاى ليگ برتر اين نخستين بار است كه چنين كارگاهى برگزار مى شود و البته اتفاق بسيار مبارك و ارزشمندى است. ما در خصوص برگزارى فصل جديد رقابت ها جلسات متعددى با فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ برگزار كرديم و خوشحاليم كه فدراسيون فوتبال چنين برنامه مفيدى را در نظر گرفته است.مطمئنا اين كارگاه مقدمه اى است برا اجراى قانون و تغيير شكل فعاليت هاى رسانه اى در مسابقات.
در ادامه اين برنامه از پيشكسوتان رسانه هاى ورزشى همچون شهرام وزيرى، رضا ميرزاييان و جهانگير كوثرى تجليل شد.
كارگاه قوانين و مسئوليت هاى رسانه اى از ساعت ١٠ صبح پس از مراسم افتتاحيه با تدريس كريستوفر راج آرلانته نماينده AFC گشايش يافت.