معاون فرهنگی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر: تجهیز ورزشگاه ها به بهبود فرهنگ هواداری کمک می کند

ساعت 12:36 چهار شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸

معاون فرهنگی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: الزامات تعیین شده از سوی سازمان لیگ و فدارسیون فوتبال به بهبود فرهنگ هواداری و امنیت در ورزشگاه ها کمک شایانی خواهد نمود.

سید عزیزالله علوی زاده در گفت و گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد تجهیز ورزشگاه ها برای آغاز لیگ برتر گفت: باید از این اقدام شایسته و ماندگار فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ صمیمانه تقدیر و تشکر نماییم که باشگاه ها را به تجهیز ورزشگاه متعهد نمودند.  بدون تردید این اتفاق مهم و اساسی باید در سال های قبل اتفاق می افتاد ولی اکنون باید آن را به فال نیک بگیریم.
وی افزود: چشم انداز این حرکت، افقی بسیار روشن و ماندگار به همراه خواهد داشت. الزامات تعیین شده از سوی سازمان لیگ و فدارسیون فوتبال به بهبود  فرهنگ هواداری و امنیت در ورزشگاه ها کمک شایانی خواهد نمود. بدون تردید استاندارد سازی ورزشگاه ها به آینده فوتبال کشور کمک موثری می کند تا از استانداردهای دنیا عقب نمانیم.
معاون فرهنگی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در مورد بحث کانون های هواداری باشگاه ها  گفت:   انشالله بهترین سند چشم انداز کانون هوا داران در سه برنامه کوتاه مدت و میان مدت و بلند مدت، زمینه فرهنگ سازی باشگاه ها را بیش از پیش فراهم خواهد نمود در مقوله فرهنگ با این حرکت جدید انشالله فصلی جدید و آغازی امیدواکننده  در ورزشگاه ها پیش رو خواهیم داشت.
سید عزیزالله علوی زاده تصریح کرد:  ورزشگاه های  فوتبال زیر ساخت های اصلی این رشته پر طرفدار ورزشی به شمار می روند و رعایت استانداردهای لازم در این ورزشگاهها از جنبه های مختلفی از جمله ایمنی، بالا بردن کیفیت ورزشگاه ها و حضور بیشتر تماشاگران در ورزشگاه،  آسوده خاطری خانواده ها و دریافت مجوز میزبانی مسابقات در سطوح بین المللی و غیره را افزایش می دهد و باعث رونق فوتبال در سطح ملی و بین‌المللی خواهد شد.