چینی: بازیکنانی که جدا می‌شوند، پشت سر استقلال حرف نزنند/ استراماچونی سرشار از انگیزه است

ساعت 18:02 دو شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸

علی چینی، بازیکن و مربی پیشین تیم فوتبال استقلال معتقد است که استراماچونی برای موفقیت، سرشار از انگیزه است و نسبت به آینده استقلال با این مربی می‌توان خوش‌بین بود.

aa

علی چینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به تغییرات گسترده در تیم فوتبال استقلال و جدایی 14 بازیکن از جمع آبی‌پوشان اظهار داشت: قرار نیست تمام تغییرات جنبه منفی داشته باشند و می‌توانیم به این موضوع با دیدگاه مثبت هم نگاه کنیم. به‌هرحال برخی بازیکنان دوست داشتند جدا شوند و به تیم‌های خارجی بروند و برخی بازیکنان به دلایل دیگر جدا شدند. البته استقلال بازیکنان خوب و جوانی هم جذب کرده و آنها می‌توانند خودشان را نشان داده و به استقلال کمک کنند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: از بازیکنانی که از استقلال جدا شدند، این را می‌خواهم که پشت سر این تیم حرف نزنند. وقتی آنها آمدند همه چیز در استقلال گل و بلبل بود و وقتی هم جدا شدند، با حرف‌های‌شان می‌خواهند بگویند که استقلال فلان مشکل و ایراد را داشت. پیراهن استقلال مقدس است و این تیم یکی از پرطرفدارترین تیم‌های دنیاست. بهتر است بازیکنانی که از تیم جدا می‌شوند، پشت سر این تیم صحبت نکنند.

مربی پیشین تیم استقلال در ارتباط با اینکه برخی معتقدند استقلال خالی از بازیکنان بزرگ و باتجربه شده است، تصریح کرد: این حرف را تا حد زیادی قبول دارم و معتقدم که استقلال نیاز به بازیکن بزرگ و باتجربه دارد تا تیم را جمع و جور کند. در بین بازیکنان فعلی، وریا غفوری و سیدحسین حسینی قدیمی هستند و باید دید آنها چه شرایطی در استقلال خواهند داشت.

 

«واقعیت این است که من به این استقلال با مربیگری استراماچونی خوش‌بین هستم.»، چینی ضمن بیان این جمله به تسنیم گفت: مربیان ایتالیایی سبک خاص خودشان را دارند. استراماچونی یک مربی جوان، جدی و سرشار از انگیزه است و می‌خواهد خودش را در استقلال دوباره ثابت کند. فقط از هواداران، پیشکسوتان و مسئولان استقلال می‌خواهم که به این مربی زمان بدهند تا تفکراتش را در تیم پیاده کند.

انتهای پیام/

aa

کلید واژه