جلسه هم اندیشی مسابقات لیگ برتر امید و جوانان برگزار شد

ساعت 12:59 سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸

جلسه هم اندیشی مسابقات لیگ برتر امید و جوانان در سازمان لیگ برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، جلسه هم اندیشی و هماهنگی مسابقات لیگ برتر امید و جوانان فصل 99-98 با حضور نمایندگان، مدیران باشگاه های شرکت کننده و مدیران و مسئولان مسابقات پایه در سازمان لیگ فوتبال برگزار شد.
 در این جلسه، بررسی و عملکرد مسابقات فصل قبل و همچنین نحوه برگزاری مسابقات در فصل آتی، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که واحد مسابقات پایه سازمان لیگ پیشنهاد نموده که نحوه برگزاری مسابقات با توجه به شرایط مالی و اقتصادی باشگاه ها و به منظور برگزاری مناسب و با کیفیت، تغییراتی در آن به وجود آید تا باشگاه ها بتوانند هزینه های مربوطه را تامین  کنند.
ضمن اینکه مسابقات با کیفیت تداوم داشته باشد، تعداد بازی هایی که بازیکنان برای یک فصل باید در آن شرکت کنند نیز رعایت شود.
خوشبختانه باشگاه های حاضر با توجه به ساختار مناسبی که در فصول گذشته در مسابقات لیگ های مذکور حاکم بود و کیفیت خوب برگزاری مسابقات و شرایط  این مسابقات،  موجب آشنایی وآمادگی بازیکنان و باشگاه ها جهت حضور در مسابقات رده بالاتر، بزرگسالان و تیم های ملی خواهد شد را خواهان شدند که به این منظور مسابقات لیگ برتر ، امید و جوانان طبق روال قبل در یک گروه 12 تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد  و باشگاه ها نیز موظفند تا روز پایانی مسابقات در بازی ها حاضر باشند.
در این جلسه اعضا محترم کمیته جوانان نیز حضور داشتند و با توجه به اردوها و مسابقات تیم های ملی در رده امید و جوانان درخواست نمودند که باشگاه ها با توجه به شرایط آتی این دوره سنی ، تعامل بیشتر داشته باشند و در مقابل باشگاه ها نیز خواهان توجه بیشتری از سوی مربیان و استعداد یابان تیم های ملی به این مسابقات شدند و همچنین با توجه به حضور بازیکنان با تجربه وجوانان در باشگاه ها  خواهان حضور داوران و ناظران با تجربه جهت حضور در مسابقات شدند. 
واحد مسابقات پایه سازمان لیگ  زمان شروع بازی ها اوایل مرداد اعلام که با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه جنوب کشورمان و مجهز نبودن استادیوم ها به نور کافی و عدم امادگی لازم باشگاه ها در خصوص جذب بازیکن زمان آن به اواخر مرداد موکول گردید که در صورت مهیا نمودن شرایط و برطرف نمودن مشکلات برگزار خواهد شد.