ولسیانی: خوشحالم که دوباره با قلعه‌نویی کار می‌کنم/ دوست دارم قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کنم

ساعت 17:26 شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸

گئورگی ولسیانی، مدافع گرجستانی تیم فوتبال سپاهان گفت: از اینکه به یک تیم بزرگ پیوستم احساس خوبی دارم و امیدوارم با این تیم قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کنم.

aa

 گئورگی ولسیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به حضورش در سپاهان گفت: خوشحالم که به چنین تیمی آمدم. سپاهان در فوتبال ایران یک تیم ریشه‌دار و با افتخار است و همیشه در کورس قهرمانی قرار دارد. سپاهان در آسیا هم تیم شناخته شده‌ای است و در اینجا می‌توانم یک چالش جدید را تجربه کنم. من دو فصل قبل در ذوب‌آهن کار کردن با امیر قلعه‌نویی را تجربه کردم و خوشحالم که باز هم چنین فرصتی را پیدا کردم تا زیر نظر این مربی کار کنم.

وی درباره شانس قهرمانی سپاهان در لیگ برتر فصل آینده تأکید کرد: سپاهان همیشه دنبال قهرمانی است و فصل گذشته هم شانس گرفتن دو جام را داشت. مطمئناً تیم فصل آینده قوی‌تر خواهد بود و ما هدفی جز قهرمانی نخواهیم داشت. لیگ ایران در فصل گذشته بسیار جذاب و غیرقابل پیش‌بینی بود و فکر می‌کنم فصل آینده هم چنین شرایطی داشته باشد.

مدافع گرجستانی تیم فوتبال سپاهان در پایان تصریح کرد: سپاهان باشگاه بزرگی است و احساس خوبی دارم که اینجا را انتخاب کردم. مذاکرات ما هم زیاد طولانی نبود و در نهایت یک تیم خوب را برای ادامه فوتبالم انتخاب کردم. در فصل آینده دوست دارم قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کنم. البته سپاهان در دو جام دیگر هم این فرصت را دارد تا شایستگی خود را نشان دهد، خصوصاً در لیگ قهرمانان آسیا.

 

انتهای پیام/

aa

کلید واژه