ساری: اگر فینال لیگ اروپا ملاک ماندنم باشد، همین حالا می روم

ساعت 00:46 چهار شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸

تهران- ایرنا- «مائوریتسیو ساری» سرمربی تیم چلسی، گفت: اگر تصمیم باشگاه در مورد آینده من تنها در گرو نتیجه فینال لیگ اروپا باشد، همین حالا می روم.

به گزارش سازمان لیگ به نقل از سایت ایرنا شبکه تلویزیونی «ای اس پی ان» روز چهارشنبه نوشت: آبی های لندن در فینال لیگ اروپا، چهارشنبه هفته آینده (هشتم خردادماه سال جاری) در شهر «باکو» جمهوری آذربایجان به مصاف آرسنال خواهند رفت و این در حالی است که تیم تحت هدایت ساری پیش تر با کسب رتبه سوم لیگ برتر جزیره، سهمیه خود را در لیگ قهرمانان تثبیت کرده است.
با این حال، آینده مرد ایتالیایی در باشگاه همچنان سوژه داغ مطبوعات است.
در این بین، منابع داخلی باشگاه به ای اس پی ان گفته اند که چلسی قصد ندارد ساری را اخراج کند حتی اگر او موفق نشود اولین جام معتبر دوران سرمربیگری خود را به دست آورد.
علاوه بر این، ساری نیز بر این باور است که عملکرد وی باید در طول فصل مورد ارزیابی قرار گیرد.
ساری در پاسخ به این موضوع که اگر باشگاه تصمیم بگیرد به دلیل از دست دادن جام لیگ اروپا، وی را اخراج کند، واکنش وی چه خواهد بود، اظهار داشت: اگر شرایط بدین شکل باشد همین حالا می روم.
وی ادامه داد: نمی توان 10 ماه کار را براساس یک بازی 90 دقیقه ای قضاوت کرد؛ این کار درستی نیست.
ساری در مورد شایعات پیوستنش به یوونتوس نیز تاکید کرد: باید با باشگاه (چلسی) جلسه ای بگذاریم، اما شرایط مشخص است؛ من قرارداد دارم و به نظرم بهتر است در مورد فصل جاری حرف بزنیم.
ورزشی**3991**3783**

کلید واژه