منچسترسیتی درجام حذفی هم قهرمان شد

ساعت 00:31 شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸

تهران- ایرنا- بازیکنان منچسترسیتی شنبه شب دردیدار نهایی جام حذفی انگلیس تیم واتفورد را با نتیجه پر گل 6 بر صفر مغلوب و سه گانه خود درفصل 2019-2018 را کامل کردند.

به گزارش سازمان لیگ به نقل از سایت ایرنا شاگردان«پپ گواردیولا» که پیش از این در جام اتحادیه و لیگ برتر انگلیس قهرمان شده بودند برای تکمیل سه گانه خود به قهرمانی در جام حذفی نیاز داشتند و امشب در ورزشگاه «ومبلی» شهر لندن با برتری مقابل واتفورد به سومین قهرمانی خود در فصل جاری انگلیس دست یافتند.
«داوید سیلوا» در دقیقه 26 ،«رحیم استرلینگ» در دقایق 38 ، 81 و 87،«کوین دی بروینه» دردقیقه 61 و «گابریل ژسوس» در دقیقه 68 در این دیدار برای سیتیزن ها گلزنی و قهرمانی درجام حذفی را برای آبی آسمانی ها به ارمغان آوردند.
تیم منچسترسیتی که همانند سایر تیم های حاضر در لیگ برتر از دور سوم درجام حذفی شرکت کرده است به ترتیب روترهام یونایتد،برنلی،نیوپورت کانتی و سوانسی را شکست داده و درمرحله نیمه نهایی با غلبه بر برایتون راهی دیدار نهایی شدند.
آنان در دیدار فینال با ارائه یک بازی تماشایی تیم سخت کوش واتفورد را با نتیجه 6 برصفر شکست داده و مقتدرانه درجام حذفی نیز قهرمان شدند.
شبک**ورزشی**9144**1708

کلید واژه