مربی سپیدرود: می‌توانیم استقلال را در تهران زمین‌گیر کنیم

ساعت 09:29 یک شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸

مربی تیم فوتبال سپیدرود معتقد است این تیم می‌تواند استقلال را در تهران شکست دهد.

aa

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت،‌ محسن نصر، مربی تیم سپیدرود پس از شکست 3 بر یک این تیم مقابل نساجی اظهار داشت: متأسفم نتوانستیم نتیجه لازم را بگیریم. بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول هر دو تیم سر در گم بودیم. در نیمه دوم قبل از گل دو موقعیت خوب را از دست دادیم و حتی یک توپ‌مان از روی خط دروازه برگشت داده شد. در این بازی هر تیمی گل اول را می‌زد می‌توانست گل‌های بعد را هم به ثمر برساند که متأسفانه ما نتوانستیم این کار را انجام دهیم.

وی در واکنش به این پرسش که اگر دست‌نشان زودتر به سپیدرود می‌آمد شاید شرایط این تیم متفاوت بود، گفت: این سوال در حیطه اختیارات من نیست. تیمی را تحویل گرفتیم که از نظر روحیه جنگندگی شرایط خوبی نداشتیم. سعی کردیم شرایط تیم را تغییر دهیم. با اینکه در خانه نتایج خوبی نگرفتیم، اما بیرون از خانه خوب نتیجه گرفتیم. الآن تیم چند هفته است به دنبال مسائل مالی است و بازی‌ها هفته‌های پایانی رسیده اما هنوز بازیکنان دریافتی آنچنانی نداشته‌اند. آقای استاندار و خیلی‌ها زحمت کشیدند و پولی را به باشگاه اختصاص داده‌اند، اما این پول هنوز به دست ما نرسیده است.

دستیار دست‌نشان عنوان کرد: به طور قطع می‌گویم ما می‌توانیم در تهران استقلال را زمین‌گیر کنیم، این تیم الان شرایط پایداری ندارد و ما می‌توانیم در تهران این تیم را شکست دهیم. شاید هفته گذشته کمتر کسی فکر می‌کرد لیورپول،‌ بارسلونا را شکست بدهد اما دیدید در فوتبال همه چیز امکان پذیر است، شاید ما در آن سطح نباشیم اما هم ما و هم استقلال دو تیم لیگ برتری هستیم. هنوز امیدوارم و این امید را می‌توانیم پنج روز دیگر داشته باشیم. من با اطمینان می‌گویم هنوز امیدواریم در لیگ بمانیم.

«شاید بحث پیروزی مقابل استقلال بیشتر برای دلخوشی هواداران و بازیکنان مطرح می‌شود». نصر در واکنش به این موضوع گفت: بازی‌های داخل خانه با بازی‌های خارج از خانه متفاوت است. حقیقت این است که ما در چند هفته گذشته بیرون از خانه نباختیم، چون نیاز نیست در آن مسابقات حمله کنیم. ما نگفتیم قرار است چهار یا پنج گل به استقلال بزنیم، اما در این بازی بازیکن می‌داند مسابقه پخش مستقیم است و می‌داند این آخرین بازی لیگ است و قیمت فصل آینده اش مشخص می‌شود، به همین دلیل هم انگیزه دارد و با این پیش فرض من این ادعا (برد استقلال) را کردم.

وی در پاسخ به این پرسش که به نظر چند بازیکن این تیم می‌تواند فصل آینده در این تیم بازی کنند،‌ عنوان کرد: من الآن به جای دست ‌نشان به نشست آمدم و نمی‌توانم خیلی صریح صحبت کنم، اجازه بدهید به این سوال جواب ندهم.

«تا چه زمانی تیم‌هایی مانند سپیدرود باید به صورت آسانسوری از لیگ برتر به لیگ دسته اول سقوط و سپس دوباره برای صعود تلاش کنند». مربی تیم سپیدرود در واکنش به این موضوع گفت: سوال شما مدیریتی است و من نمی‌توانم جواب بدهم اما در مورد دفاع تیم‌مان باید یک چیز را بگویم. وقتی تیم حمله می‌کند، قطعاً نمی‌تواند به طور منظم کار دفاع تیمی انجام دهد. شاید کی‌روش هم در تیم ملی همینطور بازی می‌کرد و به همین دلیل به دل‌مان نمی‌نشست. او هم دفاع تیمی انجام می‌داد و به ضربات ایستگاهی دل‌بسته بود. در هر صورت ما باید قبول کنیم موجودی تیم‌مان همین است. شاید اگر چهار دفاع هم‌طراز داشتیم می‌توانستیم بهتر عمل کنیم اما الان باید کنار بیاییم و به بازیکنان روحیه بدهیم و برای آخرین بازی لیگ تلاش کنیم.

 

انتهای پیام/

aa

کلید واژه