«دی بروین» شهرآورد منچستر را از دست داد

ساعت 21:47 سه شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

تهران- ایرنا- ستاره بلژیکی و تاثیرگذار منچسترسیتی، دیدار حساس چهارشنبه شب برابر منچستریونایتد را به دلیل مصدومیت از دست داد.

به گزارش سازمان لیگ به نقل از سایت ایرنا به گزارش روز سه شنبه ایرنا، تارنمای خبری یورو اسپورت نوشت: «کوین دی بروین» در جریان دیدار پیشین تیمش مقابل تاتنهام که با پیروزی یک بر صفر آنها به پایان رسید، دچار مصدومیت شد و از زمین بازی خارج شد.
«پپ گواردیولا» سرمربی آبی آسمانی های منچستر تایید کرد که این بازیکن به دلیل مشکل از ناحیه ماهیچه پا، شهر آورد فردا شب را از دست خواهد داد.
گواردیولا در پاسخ به پرسشی مبنی بر در اختیار داشتن دی بروین در شهرآورد منچستر، اظهار داشت: مصدومیت عضله وی جدی است. طی چند روی آینده روند بهبودی وی را اعلام خواهیم کرد، اما برای فردا او را در اختیار نداریم.
سیتی در مسیر پس گرفتن صدر جدول رده بندی لیگ برتر جزیره از لیورپول و دفاع از عنوان قهرمانی خود به سه امتیاز شهرآورد منچستر نیاز مبرمی دارد.
قرمزهای آنفیلد هم اکنون با 88 امتیاز صدرنشین لیگ برتر انگلیس هستند و این در حالی است که تنها سه بازی دیگر تا پایان فصل جاری باقی مانده و در سوی دیگر، شاگردان گواردیولا با 2 امتیاز کمتر و 4 بازی پیش رو، سایه به سایه آنها حرکت می کنند.
گواردیولا علاوه بر این با اشاره به شایعات در خصوص جدایی احتمالی «ریاض محرز» در تابستان سال جاری به دلیل فرصت بازی محدود، تاکید کرد: محرز فصل آینده هم با ما خواهد بود. برای تایید این موضوع هم نیازی به صحبت کردن با او وجود ندارد. ریاض محرز بازیکن ما است و از رفتار و سبک بازی وی رضایت داریم.
تیم های منچستریونایتد و منچسترسیتی از ساعت 23 و 30 دقیقه فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه «اولدترافورد» به مصاف هم می روند.
ورزشی**3991**

کلید واژه