محصص: موفقیت تیم امید دور از دسترس نیست

ساعت 21:47 سه شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

تهران- ایرنا- رییس کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: موفقیت در دیدار های پیش رو و صعود به المپیک دور از دسترس نیست و با برنامه ریزی دقیق می توانیم به آن برسیم.

به گزارش سازمان لیگ به نقل از سایت ایرنا به گزارش ایرنا، مرتضی محصص در خصوص جلسه روز گذشته اعضای کمیته فنی این فدراسیون اظهار داشت: برگزاری جلسات کمیته فنی در پایان هر تورنمنت یا هر رویدادی کاملا عادی و طبق روال همیشگی است.
وی ادامه داد: بر همین اساس با حضور زلاتکو کرانچار شاهد گزارش او از عملکرد و بازی های تیم امید در مرحله مقدماتی، آخرین وضعیت بازیکنان و موارد دیگر بودیم. سرمربی تیم امید توضیحاتی در خصوص تمرینات، مصدومیت ها، سیستم و سبک بازی همچنین آمار و اطلاعات مرتبط ارائه کرد.
رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال اظهار داشت: بدون تردید همه تلاش فدراسیون فوتبال در مسیر تنظیم برنامه ای دقیق و تدارکات گسترده جهت حضور قدرتمندانه در مرحله نهایی رقابت ها صورت می گیرد و هیچ هدفی غیر از این وجود نخواهد داشت.
وی ادامه داد: امیدواریم تیم فوتبال امید ما در این مرحله نیز بتواند موفق باشد و با قرار گرفتن در جمع تیم های برتر دورنهایی رقابت ها به مسابقات المپیک صعود کند.
ورزشی **9118**9129

کلید واژه