ماتیچ:«من» بزرگ ترین مشکل یونایتد مقابل اورتون بودم

ساعت 23:59 دو شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸

تهران- ایرنا- «نمانیا ماتیچ» هافبک تیم فوتبال منچستریونایتد با به گردن گرفتن مسئولیت باخت تحقیر آمیز به اورتون، اظهار داشت: اوضاع برای ما در آن بازی خوب پیش نرفت؛ من بزرگ ترین مشکل یونایتد بودم.

به گزارش سازمان لیگ به نقل از سایت ایرنا به گزارش ایرنا، شبکه تلویزیونی «ای اس پی ان» روز دوشنبه نوشت: ماتیچ روی گل دوم اورتون مقصر بود و اشتباه وی موجب شد تا «گیلفی سیگردسون» فضای کافی برای شوتزنی از فاصله 18 متری را در اختیار داشته باشد.
ماتیچ در مصاحبه ای پس از شکست، اظهار داشت: خیلی اتفاقات برای ما خوب پیش نرفت و اول از همه رویکرد ما به بازی بود؛ فکر می کنم با تجربه ترین های ما که در این مورد من بودم، بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم، بنابراین تصور نمی کنم نیازی به مقصر دانستن جوان های تیم باشد؛ من بزرگ ترین مشکل تیم بودم.
وی ادامه داد: در این جور بازی ها شما باید نبرد میانه میدان را ببرید و سپس تیم می تواند فوتبال بهتری را به نمایش بگذارد که البته ما این کار را انجام ندادیم.
با توجه به شکست تاتنهام و آرسنال در بازی های خود، شیاطین سرخ همچنان برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم نخست لیگ برتر جزیره و ماندن در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان امیدوار ماندند.
آنها چهارشنبه هفته جاری در اولدترافورد از منچسترسیتی میزبانی می کنند و این در حالی است که ماتیچ می گوید بازیکنان یونایتد برای سر و سامان دادن اوضاع صحبت کرده اند.
ماتیچ در این خصوص تصریح کرد: جلسه مختصری برگزار کردیم؛ سعی می کنیم در چند بازی آینده بهتر باشیم؛ بازی بزرگی مقابل منچسترسیتی داریم و باید منتظر بمانیم و آمادگی خودمان را محک بزنیم.
بدنبال شکست 4 بر صفر یونایتد مقابل اورتون، «اوله گانر سولسشر» سرمربی این تیم اشتیاق و تعهد شاگردانش را زیر سوال برد و در همین بین، «گری نویل» ستاره اسبق شیاطین سرخ مدعی شد که برخی از بازیکنان این تیم «خجالت آور» بودند.
ورزشی**3991**9129

کلید واژه