فتاحی: کارگروهی برای رصد تمامی اتفاقات لیگ برتر تشکیل شد

ساعت 17:48 دو شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸

تهران-ایرنا- رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: کارگروهی با حضور اعضای کمیته های مسابقات، اخلاق، انضباطی و داوران فدراسیون فوتبال تشکیل شده است و به طور کامل تمامی اتفاقات لیگ برتر را رصد خواهد کرد.

به گزارش سازمان لیگ به نقل از سایت ایرنا «سعید فتاحی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به حساسیت هفته های پایانی مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: به طور حتم نظارت ویژه ای بر مسابقات هفته های پایانی لیگ برتر انجام خواهد شد و برای تحقق این امر تمامی تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به تشکیل کارگروه رصد مسابقات افزود: این کارگروه تشکیل شده و اعضای آن هر هفته جلساتی را برگزار و پیرامون اتفاقات و مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر با هم می پردازند.
فتاحی تصریح کرد: با توجه به اینکه اهمیت و حساسیت مسابقات لیگ برتر به اوج خود رسیده است و در صورتی که نیاز باشد، برای برخی از بازی ها نماینده و ناظر ویژه از سوی کمیته انضباطی و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در نظر گرفته خواهد شد.
وی ادامه داد: تا به حال مورد مشکوکی در مسابقات لیگ برتر گزارش نشده است و همان طور که چندی پیش اعلام کردیم در مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه های ایران ماجرایی پیش آمد که منجر به دستگیری افراد متخلف شد.
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پایان اظهار داشت: از تمامی افراد فعال در رسانه ها، درخواست می کنیم اگر موارد مشکوکی مشاهده یا از آن اطلاع دارند، به کمیته مسابقات سازمان لیگ گزارش دهند تا اقدامات قانونی در خصوص آن صورت بگیرد.
ورزشی**م.ت**9129

کلید واژه