واکنش باشگاه پرسپولیس به اقدام عجیب باشگاه الاهلی در مورد بلیت‌های بازی امروز + عکس

ساعت 15:56 دو شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸

باشگاه پرسپولیس، اعتراض رسمی خود در اقدام عجیب باشگاه الاهلی در استفاده از لوگویی غیر از لوگوی ثبتی پرسپولیس در کنفدراسیون فوتبال آسیا را به این نهاد ارسال کرد.

aa

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، باشگاه الاهلی عربستان که در بازی رفت شکست تلخی را برابر سرخپوشان ایران، تجربه کرد همچنان به اقدامات عجیب خود برای بلیت‌فروشی ادامه می‌دهد. این مسئله موجب اعتراض دیگری نسبت به الاهلی از سوی باشگاه پرسپولیس شد که تقدیم کنفدراسیون فوتبال آسیا شد.

عربستانی‌ها، روز گذشته با وجود اعلامی که داشتند و مصوبه جلسه مدیران شده بود، بلیت‌فروشی را آغاز نکردند و در نتیجه با پیگیری و شکایت رسمی باشگاه پرسپولیس روبه‌رو شدند. مسئولان باشگاه پرسپولیس در ادامه با مشاهده بلیت‌ها متوجه مشکل دیگری شدند.

با توجه به اینکه طراحی بلیت‌ها تا قبل از انتشار و تحویل، به رویت و تأیید تیم میهمان نمی‌رسد، در طراحی بلیت‌ها از نشان قدیمی باشگاه پرسپولیس استفاده شده بود. باشگاه پرسپولیس به محض رویت بلیت‌ها در اعتراض خود به این مسئله اشاره کرده است که در طراحی صورت گرفته از نشان رسمی و به ثبت رسیده باشگاه در کنفدراسیون فوتبال آسیا استفاده نشده است و این اقدام را بر خلاف اصول احترام متقابل می‌داند.

مراتب اعتراض همراه با مستندات، در نامه‌ای به نماینده کنفدراسیون تحویل و پیگیری تا حصول نتیجه و ادای توضیح مقتضی و همچنین نظارت کافی برای عدم تکرار آن خواسته شد. همچنین تصویر بلیت به مراجع ذیربط در کنفدراسیون ارسال شد.

 

انتهای پیام/

aa

کلید واژه