بایرن مونیخ با شکست وردربرمن صدر جدول را نگاه داشت

ساعت 21:50 شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۸

تهران- ایرنا- شاگردان «نیکو کواچ» در تیم بایرن مونیخ با پیروزی یک بر صفر بر وردربرمن 70 امتیازی شده و صدر جدول رده بندی بوندسلیگا را نزد خود نگاه داشتند.

به گزارش سازمان لیگ به نقل از سایت ایرنا به گزارش ایرنا؛ بازیکنان بایرن مونیخ در دیدار امروز (شنبه) که در چارچوب رقابت های هفته سی ام بوندسلیگای در ورزشگاه «آلیانس آرنا» برگزار شد، میزبان وردربرمن بودند و با نتیجه حداقلی یک بر صفر رقیب سرسخت خود را شکست داده تا در صدر بمانند.
«نیکلاس سوله» در دقیقه 75 تنها گل این دیدار را به سود باوارایی ها به ثمر رساند و برتری تیم خود در این دیدار حساس را رقم زد.
شاگردان کواچ با کسب هر سه امتیاز این دیدار 70 امتیازی شده و به صدر نشینی خود در جدول رده بندی این مسابقات ادامه دادند.
شاگردان «فلورین کوفت» در تیم وردربرمن نیز با قبول این شکست یک پله در جدول رده بندی این مسابقات سقوط کرده و در جایگاه هشتم ایستادند.
در دیگر دیدار همزمان آگزبورگ با نتیجه خیره کننده شش بر صفر اشتوتگارت را مغلوب کرد.
در سایر دیدارهای همزمان این نتایج به دست آمد:
بایرلورکوزن 2 – نورنبرگ صفر
ماینتس 3 – دوسلدورف یک
در ادامه دیدارهای روز نخست رقابت های هفته سی ام بوندسیلگا که از ساعت 21 برگزار می شود، مونشن گلادباخ با لایپزیک و شالکه با هافن هایم دیدارخواهند کرد.
بازیکنان تیم دورتموند ملقب به بروسیایی ها که رقابت نزدیکی با باوارایی ها به منظور تصاحب عنوان قهرمانی این فصل از رقابت های بوندسلیگای یک آلمان را دارند فردا ( یکشنبه) با فرایبورگ دیدار می کنند.
ورزشی **9144**9129

کلید واژه