رونالدو؛ موتور گلزنی و دستگاه چاپ اسکناس یوونتوس

ساعت 21:50 شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۸

تهران- ایرنا- رسانه های ایتالیایی اعلام کردند که یوونتوس در نخستین فصل حضور «کریستیانو رونالدو» با افزایشی 40 درصدی، بیش از 60 میلیون یورو در آمد داشته است.

به گزارش سازمان لیگ به نقل از سایت ایرنا به گزارش روز شنبه ایرنا، با وجود حذف بانوی پیر از لیگ قهرمانان اروپا به دست آژاکس، نخستین فصل رونالدو در تورین از لحاظ اقتصادی برای این باشگاه بسیار مثبت بوده و این در حالی است که گزارش های پراکنده حاکی از آن است که مهاجم پرتغالی یووه نمی خواهد تا زمان اتمام قرارداد 4 ساله خود با صدرنشین سری آ طاقت آورده و ساز جدایی کوک کرده است.
در این بین، این روزنامه ایتالیایی چگونگی جبران هزینه پرداختی یووه برای جذب فوق ستاره پرتغالی را در مدت 2 سال و با استفاده از درآمدهای ناشی از افزایش 40 درصدی درآمدهای ورزشگاه آلیانز توضیح داد.
رونالدو در جولای سال 2018 با قراردادی به ارزش 117 میلیون یورو از رئال مادرید به یووه ملحق شد.
ورزشگاه آلیانز یکی از معدود ورزشگاه هایی است که مالکیت آن در اختیار یک باشگاه فوتبال است. در ایتالیا بیشتر ورزشگاه ها به شواری محلی متعلق بوده و باشگاه ها به عنوان مستاجر عمل می کنند.
ورزشگاه 41 هزار 507 نفری آلیانز که موزه باشگاه و همچنین بازاری بزرگ و چندین رستوران را در دل خود جای داده است، در فصل اخیر رونق چشمگیری داشته و بسیاری آن را به ورود ستاره پرتغالی به شهر شمالی ایتالیا نسبت داده اند.
ورزشی**3991**3783**

کلید واژه