ورمزیار: استقلال برد اما خوب بازی نکرد

ساعت 21:34 پنج شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۸

تهران- ایرنا- پیشکسوت استقلال گفت: استقلال نمایش چندان خوبی در بازی با ماشین سازی تبریز به نمایش نگذاشت و فقط توانست به 3 امتیاز کامل این مسابقه برسد.

به گزارش سازمان لیگ به نقل از سایت ایرنا صادق ورمزیار روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: استقلال نمایش چندان خوبی را در بازی با ماشین سازی تبریز به نمایش نگذاشت و فقط توانست به 3 امتیاز کامل این مسابقه برسد.
وی افزود: در روزی که استقلال به پیروزی رسیده است می توان از عملکرد فنی این تیم انتقاد کر. به نظرم وینفرد شفر اگر قصد استراحت به اسماعیل گونکالس را داشت باید به مرتضی تبریزی میدان می داد نه این که گادوین منشا را در پست مهاجم نوک به زمین بفرستد. منشا بازیکن تاثیرگذار و خوبی است اما تخصص حضور در مهاجم تمام کننده را ندارد و نمی تواند تاثیر چندانی داشته باشد.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: یکی دیگر از ایراداتی که از شفر می توان گرفت تغییرات زیاد در ترکیب استقلال است و این اتفاق خوبی نیست. در بازی با ماشین سازی این تیم به 3 امتیاز نیاز مبرم داشت و اگر مهدی قائدی از تله آفساید فرار نمی کرد و گل پیروزی را به ثمر نمی رساند معلوم نبود چه اتفاقاتی در ادامه راه رقم می خورد.
ورمزیار تصریح کرد: استقلال به برد در این مسابقه نیاز داشت و خوشبختانه به آن رسید. اگر خدای ناکرده پایان بازی با برتری این تیم همراه نبود آبی پوشان تمام شانس هایش را برای قهرمانی از دست می داد.
بازیکن اسبق استقلال ادامه داد: با توقف پرسپولیس در بازی برابر ذوب آهن اصفهان حالا استقلال می تواند به قهرمانی در لیگ برتر امیدوار باشد و البته باید در این هفته های پایانی به این فکر کند که 4 فینال پیش رو داشته و حق اشتباه ندارد.
وی در پایان گفت: استقلال در لیگ قهرمانان آسیا در یک بازی حساس باید برابر الهلا عربستان به میدان رفته و در صورت برتری به طور حتم در این رقابت ها نیز می تواند به مرحله بعدی راه پیدا کند.
ورزشی**م.ت**9118**

کلید واژه