پیروزی فولاد مقابل استقلال خوزستان

ساعت 10:16 جمعه ۲۳ فروردین ۱۳۹۸

مصاف تیم‌های استقلال خوزستان و فولاد خوزستان با نتیجه سه بر یک به سود شاگردان قطبی به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، در جریان هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر، دو تیم استقلال خوزستان و فولاد خوزستان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه سه بر یک به سود شاگردان افشین قطبی به پایان رسید.

این بازی که در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان برگزار شده بود، با حملاتی از سوی فولاد خوزستان همراه بود که در دقیقه لوسیانو پریرا روی پاس فرزاد جعفری از سمت راست موفق شد اولین گل تیم فولاد خوزستان را به ثمر برساند و تیمش را یک بر صفر پیش بیندازند. این پایان کار در نیمه اول نبود و لوسیانو پریرا توانست در نیمه اول دبل کند. این بازیکن برزیلی روی پاس حسن بیت سعید توانست با دروازه‌بان تک به تک شود و با ضربه پای چپ برای دوم دروازه تیم حریف را باز کند.

در نیمه دوم شرایط متفاوت شد و فولاد خوزستان بیشتر به دنبال حفظ این پیروزی بود. در اواخر این بازی و در دقیقه ۸۹ اعلام یک پنالتی به سود استقلال خوزستان با ضربه ایوب کلانتری به گل تبدیل شد ولی در ادامه تلاش‌های استقلال خوزستان برای به تساوی کشاندن نتیجه فایده‌ای نداشت تا اینکه در دقیقه ۳+۹۰ مسی با ضربه‌ی پای چپ و با شوتی محکم برای بار سوم دروازه استقلال خوزستان را باز کرد. در نهایت این بازی با نتیجه سه بر یک به سود فولاد خوزستان پایان یافت و شاگردان افشین قطبی سه امتیاز این مسابقه را به حساب خود واریز کردند.

در اواخر بازی و در دقیقه ۹۲ درگیری بین بازیکنان دو تیم پیش آمد که موجب شد داور به سینا مریدی از فولاد خوزستان و ایوب کلانتری از استقلال خوزستان کارت قرمز بدهد و دو تیم ده نفره به بازی ادامه دهد. همچنین میثم شاه‌مکوندزاده از استقلال خوزستان در دقیقه ۹۶ با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد.

با این نتیجه فولاد خوزستان به جای سایپا، با ۳۳ امتیاز موقتاً در رده ششم جدول قرار می‌گیرد و باید منتظر بازی سایپا برابر پرسپولیس در روز شنبه ۲۴ فروردین باشد.