شکست آرژانتین در شب بازگشت مسی

ساعت 12:20 شنبه ۳ فروردین ۱۳۹۸

تهران - ایرنا - تیم ملی فوتبال آرژانتین درحالی که «لیونل مسی» را پس از ماه ها همراه خود داشت در دیدار تدارکاتی برابر ونزوئلا با شکست عجیب سه بر یک مواجه شد.

به گزارش سازمان لیگ به نقل از سایت ایرنا به گزارش ایرنا؛ این دیدار در ورزشگاه «واندا متروپولیتانو» شهر مادرید اسپانیا برگزار شد و در نهایت آرژانتین با شکست غیرمنتظره سه بر یک زمین را ترک کرد.
«لیونل مسی» که پس از ناکامی در جام جهانی 2018 از حضور در دیدارهای ملی به طور موقت کنار رفته بود در دیدار برابر ونزوئلا پس از حدود 9 ماه، آلبی سلسته را همراهی کرد، اما نمایش خوبی نداشت.
در این دیدار تیم ملی آرژانتین با هدایت «اسکالونی» نتوانست عملکرد راضی کننده ای داشته باشد و ضعف زیادی به خصوص در فاز تدافعی از خود نشان داد.
تیم ملی آرژانتین پس از جام جهانی 2018 با خداحافظی تعداد زیادی از بازیکنان باتجربه خود رو به رو شد و اکنون در حال بازسازی خود با استفاده از نفرات جوان است.
«خوزه روندون»، «جیسون موریلو» و «خاوی مارتینز» در این دیدار برای ونزوئلا گلزنی کردند و «لائوتارو مارتیز» تنها گلزن آرژانتین بود.
در دیگر دیدارها نیز که پیش از این برگزار شد، ژاپن با یک گل مغلوب کلمبیا شد و کره جنوبی با حساب یک بر صفر از سد بولیوی گذشت.
شبک**ورزشی**3783**1392

کلید واژه