آندره آرشاوین: لیگ برتر روسیه جذاب‌تر از لیگ‌های فرانسه، آلمان و ایتالیا است!

ساعت 23:06 چهار شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۷

آندره آرشاوین، مهاجم پیشین تیم آرسنال، لیگ برتر فوتبال روسیه را که در آن ۳ بازیکن ایرانی نیز حضور دارند جذاب‌تر از لیگ‌های فرانسه، آلمان و ایتالیا دانست.

aa

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسپورت اکسپرس، آندره آرشاوین در واکنش به این پرسش که تیم قهرمان در یک فصل لیگ برتر روسیه تا رسیدن به جام قهرمانی دیگری شاید 4 سال منتظر بماند گفت: نمی‌دانم دلیل این اتفاق چیست اما خوب است. همین رقابت‌های قهرمانی باشگاهی در فرانسه را شاید شما نتوانید از ابتدا تماشا کنید زیرا مشخص است که پاری سن‌ژرمن قهرمان می‌شود. در آلمان تیم بایرن‌مونیخ و در لیگ ایتالیا تیم یوونتوس به قهرمانی می‌رسند. اتفاقی که در لیگ برتر روسیه علاه بر هواداران برای تیم‌ها نیز جهت توسعه و پیشرفت خوب است. به نظرم لیگ برتر روسیه جذاب‌تر از لیگ‌های فرانسه، آلمان و ایتالیا است.

این مهاجم پیشین آرسنال درباره تابعیت روسی برخی بازیکنان خارجی در فوتبال این کشور اظهار داشت: ماریو فرناندز و گویلرم که پاسپورت روسی دریافت کردند و به تیم ملی فوتبال روسیه دعوت شدند پس از پایان دوران فوتبال کجا زندگی خواهند کرد. از ابتدا چه  پاسپورتی داشتند؟ مسلم است که آنها برزیلی هستند اما برای روسیه بازی می‌کند. این کار آنها برای من قابل درک نیست.

انتهای پیام/

aa

کلید واژه