'پاری سن ژرمن' برنده نبرد حقوقی با یوفا

ساعت 23:05 سه شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷

تهران-ایرنا-باشگاه 'پاری سن ژرمن' در نبرد حقوقی در گرفته با اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) مبنی بر بازگشایی پرونده تحقیقات در مورد هزینه های نقل و انتقالاتی اش، پیروز شد.

به گزارش سازمان لیگ به نقل از سایت ایرنا به گزارش ایرنا، خبرگزاری رویترز روز سه شنبه نوشت: دادگاه حکمیت ورزش (کاس) امروز اعلام کرد که این نهاد درخواست استیناف باشگاه پاریسی علیه یوفا را تایید کرده است؛ پی اس جی در درخواست خود مدعی شده بود که یوفا روند بازنگری تصمیم خود را درخصوص مطابقت یا عدم تطابق امور مالی قهرمان لوشامپیونه با مقررات بازی جوانمردانه، زیاد طول داده است.
حکم مذکور جدا از تحقیقات جاری یوفا درخصوص هزینه های فصل 2017 – 2018 پاری سن ژرمن صادر شده است؛ باشگاه پاریسی در آن فصل «نیمار» مهاجم برزیلی خود را با مبلغ رکورد شکن 222میلیون یورو از بارسلونا و «کیلین امباپه» ستاره جوان فرانسه را به مبلغ 180 میلیون یورو از موناکو خریداری کرد.
اتاق تحقیقات هیات کنترل امور مالی باشگاه های اروپا وابسته به یوفا ژوئن سال گذشته 'پاری سن ژرمن' را از اتهامات مطرح شده مبنی بر نقض قوانین بازی جوانمردانه مالی تبرئه کرد اما یک ماه بعد این نهاد دستور بازنگری تصمیم مذکور را صادر کرد.
اتاق بازنگری احکام یوفا نیز در ادامه پرونده مذکور را بار دیگر به دایره تحقیقات ارجاع داد و حالا درخواست استیناف پی اس جی برای ملغی کردن حکم، توسط کاس تایید شده است.
باشگاه پاریسی موفق شد تا با این استدلال که یوفا در ضرب الاجل مقرر شده حکم خود را صادر نکرده است (10 روز پس از ارائه درخوسات بازنگری) دعوی اقامه شده را به سود خود به پایان رساند.
شبک **ورزشی**3991**1392

کلید واژه