رضا فتاحی: دربی اصفهان اوایل فروردین ۹۸ برگزار می‌شود

ساعت 21:22 جمعه ۱۷ اسفند ۱۳۹۷

سرپرست تیم فوتبال سپاهان از برگزاری دربی معوقه فوتبال اصفهان در فروردین ماه ۹۸ خبر داد.

aa

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سعید فتاحی در جمع خبرنگاران درباره اینکه گفته می‌شود احتمال دارد دربی فوتبال اصفهان 28 یا 29 اسفندماه امسال برگزار شود، اظهار داشت: به دلیل اینکه اواخر سال و به دلیل ورود مسافران نوروزی شهر اصفهان شلوغ می‌شود، تا جایی که می‌دانم با برگزاری دربی در  29 اسفندماه موافقت نشده است.

وی افزود: به احتمال زیاد سازمان لیگ قصد دارد این دیدار را اوایل فروردین ماه 98 برگزار کند و ما بین روزهای 6 تا 11 فروردین ماه 2 بازی انجام خواهیم داد و ممکن است بازی با نفت مسجد سلیمان به زمان دیگری موکول شود.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم درباره احتمال برگزار نشدن بازی امروز در ورزشگاه نقش‌جهان به دلیل مشکلات این ورزشگاه گفت: در جریان جزئیات مشکلات ورزشگاه نیستم، اما خوشبختانه با تلاش باشگاه، استانداری، فرمانداری و یگان ویژه، دادستان اصفهان مجوز برگزاری بازی با پارس جنوبی در ورزشگاه نقش‌جهان را صادر کرد تا هواداران سپاهان بتوانند این بازی را از نزدیک تماشا کنند.

فتاحی درباره برتری سپاهان برابر پارس جنوبی تصریح کرد: از کسب این برد خوشحالیم. به هر حال پس از شکست برابر تراکتورسازی که حقمان نبود، خوشبختانه امروز پیروز شدیم. به این برد نیاز داشتیم تا در بالای جدول بمانیم و این پیروزی را به هواداران تبریک می‌گوییم.

انتهای پیام/ن

aa

کلید واژه