برانکو بعد از بازدید از درفشی‌فر: به خاطر این زمین و امکانات خوشحالم و تشکر می‌کنم

ساعت 18:12 شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همراه با همکاران خود امروز شنبه برای بازدید از زمین چمن مصنوعی ورزشگاه درفشی‌فر، در این مکان حاضر شد و از تغییر شرایط این مجموعه ابراز خوشحالی کرد.

aa

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ، زلاتکو ایوانکوویچ، مارکو استیلینوویچ، ایگور پانادیچ، محسن خلیلی و پندار خمارلو با توجه به انتقال تمرینات پرسپولیس به درفشی‌فر از روز چهارشنبه، امروز شنبه به میزبانی سهند حبیب‌زاده بازدیدی از این مجموعه داشتند.

سرمربی سرخپوشان در جریان این بازدید از زمین چمن، سالن بدنسازی، رختکن و سایر بخش‌های مجموعه که بازسازی شده بود، دیدن کرد.

وی در جریان این بازدید گفت: خیلی خیلی از شرایط این مجموعه راضی هستم و بابت اقداماتی که در این مجموعه انجام شده است از باشگاه پرسپولیس و سهند حبیب‌زاده تشکر می‌کنم. از دیدن این شرایط بسیار خوشحالم و اعتقاد دارم این مجموعه به بهترین مدرسه فوتبال در ایران تبدیل خواهد شد. وجود این چمن مصنوعی بسیار خوب است. این ایده خود من بود و از پیگیری باشگاه خوشحالم. حالا این زمین تا 10 سال گارانتی دارد بدون آنکه به آبیاری یا نگهداری خاصی نیاز داشته باشد. شرایط بد جوی روی این زمین تأثیر ندارد و هر زمان هم که مشکلی پیش بیاید می‌توانیم برای تمرین به اینجا بیاییم.

برانکو ایوانکوویچ در جریان این بازدید به شکل نمادین دیوار نوشته‌ای را با نگارش و امضای خود و همکارانش به یادگار گذاشت.

 

انتهای پیام/

aa

کلید واژه