درخواست پرسپولس برای تغییر بازی با سپاهان را بررسی می کنیم

ساعت 20:22 دو شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۷

تهران-ایرنا- رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: درخواست کتبی باشگاه پرسپولیس مبنی بر تغییر زمان دیدار این تیم مقابل سپاهان در جام حذفی امروز به سازمان لیگ فوتبال رسید و این موضوع مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش سازمان لیگ به نقل از سایت ایرنا «سعید فتاحی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص درخواست باشگاه پرسپولیس مبنی بر تغییر زمان دیدار این تیم مقابل سپاهان در جام حذفی اظهار داشت: درخواست کتبی این باشگاه امروز به سازمان لیگ فوتبال رسید و این موضوع مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا با این درخواست موافقت خواهد شد یا خیر؟، افزود:هنوز معلوم نیست. باید آن را بررسی کنیم و بعد درباره اینکه مورد موافقت قرار می گیرد یا خیر اطلاع رسانی خواهیم کرد.
فتاحی اعلام کرد: باشگاه استقلال نیز درخواست هایی را درباره تغییر برخی مسابقات خود در لیگ برتر داشته است که این موضوع نیز مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در پایان گفت: دیدار دو تیم فولاد خوزستان و استقلال تهران به دلیل نقص در سیسستم روشنایی ورزشگاه غدیر اهواز به جای ساعت 16 در ساعت 15 آغاز می شود.
ورزشی**م.ت**9129

کلید واژه