ایرج عرب: خواستار تغییر زمان بازی‌ با سپاهان هستیم/ بیرانوند نیازی به جراحی ندارد

ساعت 16:25 دو شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۷

ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد این باشگاه خواستار تغییر زمان دیدار این تیم مقابل سپاهان در جام حذفی شده است.

aa

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایرج عرب در مورد جلسه مدیران باشگاه پرسپولیس با مسئولان سازمان لیگ اظهار داشت: ما جلسه‌ای با سازمان لیگ و بهاروند داشتیم. در این مسئله مطرح کردیم که فاصله زمانی بازی‌های ما کم است و این می‌تواند ما را دچار مشکل کند. آقای بهاروند هم صحبت‌های ما را کاملاً گوش کرد، اما سازمان لیگ هم مسائل خودش را داشت و موضوع اردوی تیم ملی و تعطیلات عید نوروز را مطرح کرد. در عین حال ما خواستیم تجدیدنظر کنند و تا جایی که امکان دارد تاریخ بازی‌ها را جابه‌جا کنند. البته ما نامه‌ای هم به صورت رسمی به سازمان لیگ فرستاده‌ایم و خواستار این شده‌ایم تا تاریخ بازی‌های ما را تغییر دهند.

وی در ادامه افزود: ما خواسته‌مان را به سازمان لیگ گفته‌ایم. بحث امیدواری نیست و آنها قرار است خواسته ما را بررسی کنند و ببینند چه اتفاقی خواهد افتاد. با این وضعیت ما خواسته‌ایم تا جایی که مشکلی ایجاد نمی‌شود، برنامه ما را تغییر دهند، خصوصاً تاریخ بازی با سپاهان در جام حذفی را خواستیم که جابه‌جا شود. من حتی در این مورد با تاج هم صحبت کرده‌ام و قرار است آنها پیگیری کنند و خبر بدهند.

وی که با برنامه رادیویی تهران ورزشی صحبت می‌کرد در مورد عدم هماهنگی بازیکنان پرسپولیس در بازی‌های اخیر تصریح کرد: نگرانی از این بابت وجود ندارد. تیم ما هنوز هماهنگ نشده است و نیاز به زمان دارد. امیدوارم هواداران به ورزشگاه بیایند و از ما حمایت کنند تا به شرایط ایده‌آل برسیم.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد وضعیت بودیمیر و بحث مسکن این بازیکن گفت: اجازه بدهید در مورد مسائل فنی برانکو توضیح بدهد، چون خود او این بازیکن را پیشنهاد کرده است. در مورد خانه هم باید بگویم ما خانه منشا را به این بازیکن پیشنهاد کردیم، اما بودیمیر گفت چون با خانواده در ایران حضور دارد اجازه دهیم تا یک خانه بهتر پیدا کند. به همین دلیل این جابه‌جایی کمی زمان برد و موضوع خاص دیگری وجود ندارد.

عرب در واکنش به این مورد که گفته می‌شود بودیمیر و رادوشوویچ باشگاه پرسپولیس را تهدید کرده‌اند،‌ عنوان کرد: خیر، به هیچ وجه این موضوع صحت ندارد و کسی باشگاه را تهدید نکرده است. من همیشه به دنبال آرامش در تیم بودم  و مقابل شایعات ایستاده‌ام، اما نمی‌دانم این موضوعات از کجا مطرح می‌شود. این شایعات بی‌پایه است.

وی در خصوص مصدومیت علیرضا بیرانوند و اینکه آیا این بازیکن نیاز به جراحی دارد یا خیر، گفت: خیر این بازیکن مشکلی ندارد. بیرانوند می‌توانست دو نوع جراحی انجام دهد که یکی نیاز به استراحت بلندمدت داشت، اما این بازیکن با یک عمل کوتاه مدت مشکلی برای بازی ندارد. این صحبت من،‌ دقیقاً نظر دکتر حقیقت پزشک تیم پرسپولیس است. بیرانوند مشکلی برای بازی ندارد.

«آیا پاداش نایب قهرمانی پرسپولیس در آسیا به طور کامل دریافت شده است؟»، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به طرح این پرسش گفت: واقعاً دریافت این پاداش بسیار ما را اذیت کرد و کار بسیار سختی بود. یک بخش عمده‌ای از این پول را دریافت کرده‌ایم که نزدیک به 35 روز اداری دریافت آن طول کشید. برای دریافت بخش دیگری از این پول هم در حال طی مراحل اداری هستیم.

عرب درباره اینکه آیا این پول به باشگاه پرسپولیس کمک کرده است یا خیر، تصریح کرد: اگر پاداش ما همان زمان پرداخت می‌شد، از نظر ریالی پول بدی نبود، اما این پول وقتی به دست ما رسید که دیگر خیلی چشمگیری نبود. ما بخشی از این پول را به عنوان پاداش به بازیکنان دادیم و بخش دیگر هم هزینه دیگر مسائل شد.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود برانکو ایوانکوویچ گزینه سرمربیگری تیم ملی ایران است و آیا این موضوع تمرکز این مربی را بر هم نمی‌زند،‌ عنوان کرد: برانکو سرمربی‌ حرفه‌ای است و خودش به این مسائل کاملاً اشراف دارد. از طرفی هم درخواست رسمی به باشگاه ما نیامده و ما هم صحبتی با برانکو در این مورد نداشته‌ایم،‌ پس از طرف باشگاه اتفاقی برای بر هم زدن آرامش برانکو نیفتاده و خود این مربی هم حرفه‌ای است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد بازیکنان تیم امید که در این تیم حضور دارند و بحث همکاری با این تیم گفت: فکر می‌کنم ما چهار بازیکن در تیم امید داریم و قرار است در این خصوص جلسه‌ای هم در باشگاه برگزار کنیم. به نظرم اجازه دهید ابتدا جلسه ما برگزار شود و بعد در این مورد نظر بدهم، اما قطعاً ما با تیم ملی همکاری خواهیم کرد، اما باید شرایط باشگاه را هم در نظر بگیریم. فکر می‌کنم در فضای تعاملی می‌شود این مسئله را حل کرد.

عرب درباره انتخاب اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس نیز یادآور شد: به نظرم این مسائل را روابط عمومی وزارت ورزش اعلام کند، بهتر است، چون ما خودمان هم تابع وزارت هستیم و نمی‌توانیم در این مورد صحبت کنیم.

 

وی درباره خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز تصریح کرد: تا جایی که من می‌دانم،‌ وزیر ورزش و سازمان خصوصی‌سازی عزم جدی برای خصوصی‌سازی دارند. باشگاه ما هم تمام اطلاعات لازم را به سازمان خصوصی‌سازی داده و کاملاً اطلاعات لازم در مورد بدهی‌ها،‌ طلب‌ها و سرمایه باشگاه در اختیار سازمان خصوصی‌سازی قرار گرفته است. سازمان خصوصی‌سازی کاملاً به این موضوع مشرف است و خودمان هم اعتقاد داریم باشگاهداری دولتی نمی‌تواند ادامه داشته باشد. در گذشته باشگاه‌ها با مدیران مختلف اداره شده‌اند و همیشه مشکلات وجود داشته است،‌ این نشان می‌دهد مشکل مدیریت باشگاه‌ها نیست. مدیران همه کار برای موفقیت باشگاه‌ها کرده‌اند و تقریباً در آخر هم هیچ کدام‌شان عاقبت به خیر نشده‌اند و باید جوابگو هم باشند. این نشان می‌دهد مشکل اصلی دولتی بودن باشگاه‌هاست. بسیاری از مشکلات الان،‌ گذشته و آینده باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس از دولتی بودن است. الان هم فکر می‌کنم این اراده وجود دارد که باشگاه‌ها خصوصی شوند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد مشکل زمین تمرین این تیم نیز عنوان کرد: ما با شرکتی برای ترمیم زمین تمرین‌مان قرارداد بسته‌ایم و فکر می‌کنم حداکثر طی 15، 20 روز آینده این زمین به شرایط خوب برسد. برای این مدت به دنبال یک زمین خوب هستیم، اما طبیعتاً ما باید یک زمین تمرین شماره دو خوب و یک ورزشگاه اختصاصی داشته باشیم. الان شما می‌دانید ورزشگاه ما اجاره‌ای است، یعنی حتی نمی‌توانیم در این ورزشگاه هزینه کنیم، چون ممکن است بعد از هزینه کردن این ورزشگاه دیگر در اختیار ما قرار نگیرد.

انتهای پیام/

aa

کلید واژه